חיפוש

מאכלים טבעוניים שווים במיוחד

כמה פעמים מצאתם את עצמכם במסעדה או באירוע, ולא הייתה שם שום אופציה טבעונית מוצלחת, אם בכלל הייתה אופציה טבעונית.

הגיע הזמן לקחת את הכוח לידיים שלכם, ולהכיר את סוג המאכלים והשדרוגים שלא ידעתם שאתם צריכים.

 

טבעוני, יותר קל משחשבתם

אם פעם היה קשה למצוא תחליפים ראויים למה שהגוף שלנו צריך באורח חיים טבעוני, היום זה קל מתמיד. בין פוסטים בפייסבוק, למסבירי פנים ברחוב, יש אין ספור קולות שמשמיעים את הצורך. כך העולם משתנה לו, ויותר מזה, עולם המטבח הטבעוני השתנה, ואיתו באה נגישות לדברים שלא דמיינתם, ומאכלים שאין סיכוי שלא תכניסו לתפריט השבועי שלכם.

 

סוד הטעם, הכי טרי

כל מאכל שנרצה להכין או לטעום, יקום וייפול על איכות חומריו, פה נכנס סוד הטעם, בחירת חומרים טריים תשנה הכל מקצה לקצה. אין צורך לגדל בגינה, או להוציא הון על מותגים, יש היום פתרון מדהים שהוא משלוחי פירות וירקות, עסקים כמו פרוטילנד, מספקים פירות וירקות עד הבית באזור ת"א, ר"ג וגבעתיים, ומאפשרים לכם לחדד את טעמי המטבח שלכם.

 

חם מהתנור

אחד המאכלים הטעימים שיש, זו פשטידת ירקות, כזו שאפשר להכין במגוון דרכים, לבחירה על פי טעמכם האישי. את בסיס הפשטידות כדאי לבנות מקמח וטופו או תחליפים דומים של השניים, זה מוסיף מסה עשירה שעליה ניתן לבנות את הטעמים שאתם הכי מתחברים אליהם, מומלץ לבחור 2-3 ירקות שאתם אוהבים, לטחון במעבד מזון, ולהכניס לתנור!.

 

קליל ומשגע

לארוחת בוקר, צהריים או ערב, כתוספת או כעיקרית, סלט מושקע וססגוני תמיד יתאים למאורע. אף פעם אי אפשר לטעות עם סלט טוב, בבסיס הסלט כדאי לכם לבחור בפחמימה כלשהי, בורגול או קינואה לדוגמא, אליהם תוכלו להוסיף כמה ירקות שתרצו, מומלץ מצבעים שונים, חלק טריים לגמרי וחלק מטוגנים או אפויים, אפשר להוסיף רוטב קל, ולצלול פנימה!.

 

מתוק מתמיד

לאלו שתמיד צריכים לסיים ארוחה עם משהו מתוק לקינוח, או פשוט רוצים לארח חברים באווירה מתוקה. מה שהכי חשוב לדעת, זה שהשילוב המנצח יהיה בין כבד לקל, עושר של סוכר שוקולדי, ונילי או אחר, שאליו תוסיפו חתיכות פרי טריות מתוקות או חמצמצות. כך תוכלו להכין את הקינוח המושלם, עם בסיס עוגה, פנקייק, או עוגיות, בתוספת פירות העונה.

 

לא השתכנעתם?

אם העקרונות האלו נראים לכם קלים מידי, ולא נראה לכם שיכול להיות וסוד ההצלחה עומד על דברים שכל אחד יכול לעשות. אל תתייאשו, רובנו מתחילים כך, בספק, אבל אחרי שתנסו בעצמכם, ותלמדו לבחור את החומרים האיכותיים והטריים ביותר, תשלטו בטעמים שאתם מפיקים, ואפילו תיהנו מהתהליך.

 

אין תירוצים, רוצו למטבח

לא תוכלו לומר יותר שאתם לא יודעים מאיפה להתחיל, אחרי שקראתם כאן את העקרונות להכנת מאכלים פשוטים אך איכותיים, יש בידיכם את היכולת להתחיל לפעול במטבח. אל תהססו להתנסות, לשלב טעמים עזים שונים וחדשים, תגלו עולם חדש ומופלא שימלא לכם את הבטן ואת שמחת החיים. בתיאבון!

ירקות קצוצים

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »