חיפוש

האם אפשר לזהות האם העוקבים באינסטגרם הם עוקבים קנויים?

בימים האחרונים אנו מקבלים פניות רבות מצד גולשים באינסטגרם שמציינים בפנינו כי הם סבורים שהם עוקבים אחרי מי שקנו עוקבים באפליקציה. מעל ל – 40 גולשים ביקשו מאתנו לבדוק האם אפשר לזהות אם הם באמת רכשו עוקבים או שמדובר בצירוף מקרים מוזר. יצאנו לבדוק את הנושא באופן מעמיק וחזרנו עם כל התשובות שיאפשרו לכם לדעת האם אפשר לזהות אם מישהו קנה עוקבים באפליקציה.

 

למה בחרנו להעלות מדריך בנושא?

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע על זיהוי עוקבים באינסטגרם, ראוי שנציין בפניכם מה גרם לנו מלכתחילה לבדוק את הנושא. בחרנו לכתוב מדריך שעוסק בשאלה הזו לאחר שמצאנו את עצמנו קונים מספר רב של עוקבים בבת אחת וקיבלנו הודעות מצד עוקבים אמיתיים שלנו שביקשו לדעת אם ביצענו רכישה של עוקבים. אנו מוכרחים להודות שרצינו שההליך המדובר יהיה דיסקרטי והופתענו לגלות שהוא הפך להיות ידוע לעיני כל. אנחנו לא אמרנו מילה על כך וכמובן שלא פרסמנו משהו בנושא בפרופיל שלנו. כך שהחלטנו לצאת ולבחון האם אפשר לזהות אם העוקבים הם קנויים.

 

יש אפשרות לזהות אם העוקבים שלכם באינסטגרם הם קנויים?

לא נשאיר אתכם יותר מידי במתח ונאמר לכם כאן ועכשיו שהתשובה לשאלה המתבקשת היא כן. מי שמבצע קניית עוקבים באינסטגרם עשוי לגלות שיש מי שידעו כי הוא ביצע הליך של רכישה. חשוב לציין כי לא כל גולש באפליקציה יכול לזהות את הדבר. צריך להיות ממש מבין עניין כדי לדעת מי ביצע רכישה של עוקבים ומי לא.

 

איך אפשר לדעת מי קנה עוקבים באינסטגרם?

מסתבר שיש כל מיני שיטות לגלות אם התבצעה רכישה של עוקבים באפליקציה. גילינו שמי שמבצעים את הרכישה ללא נקיטת אמצעי זהירות בסייסים, עשויים לגלות כי אחרים ידעו על הרכישה. אפשר לדעת על כך במקרים שבהם מתבצעת רכישה גדולה מאוד של עוקבים. כך שנניח, שחשבון מסוים קיבל בן לילה כ – 100,000 עוקבים משום מקום, מבלי שהוא ביצע פעולה כלשהי בפרופיל שלו. מדובר הרי בעניין די מחשיד.

תמונה

איך אפשר להימנע מהידיעה?

אם אתם רוצים לקנות עוקבים בידיעה שאף אחד לא ידע על כך, אתם צריכים לבצע מספר רכישות נפרדות. שימו לב שבכל פעם אתם רוכשים מספר מועט של עוקבים. הנה השלבים שיאפשרו לכם לבצע את הרכישה שלא תביא לחשדות בקרב העוקבים שלכם:

  1. תקנו 100 עוקבים ביום הראשון
  2. לאחר יומיים תקנו עוד 200 עוקבים
  3. לאחר כשלושה ימים תקנו עוד 500 עוקבים

שימו לב שבין לבין, עליכם להעלות סרטונים מעניינים שיגרמו לעוקבים שלכם לחשוב שהם אלו שהביאו אליכם את העוקבים החדשים.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שאכן אפשר לזהות אם אתם קונים עוקבים באינסטגרם. נאחל לכם שתפעלו בחשאיות ושהדבר לא יתגלה.

רשת חברתית

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »
תפוח
אוכל
מה מומלץ לאכול בתזונה מאוזנת?

כל אחד יודע שדיאטה טובה מורכבת מפעילות גופנית ותזונה מאוזנת. אבל בעוד שהפעילות הגופנית מוכרת לנו עוד מבית הספר היסודי, תזונה מאוזנת זוכה לפחות חשיפה.

קרא עוד »