חיפוש

להתמכר לטעמים אסורים: מדריך טעים לדייט דיסקרטי עם טוויסט קולינרי

כשזה מגיע לתכנון דייט דיסקרטי אך מפתה, אחד הרעיונות הכיפיים הוא לשלב את העולם הקולינרי פנימה. כך ניתן לייצר ממד מסקרן ומקורי יותר לחוויה בין הפרטנרים ולשדרג את הדייט כולו. במדריך זה נציג לכם כמה אפשרויות שיגרו את החושים וייצרו סביבה אינטימית וייחודית ללילה בלתי נשכח.

 

ארוחה ביתית אינטימית

כן, כמובן שאפשר לשבת במסעדה, אבל אין כמו ארוחה ביתית משותפת, בה אפשר לחקור טעמים ייחודיים ולייצר משהו ביחד מאפס. מבין המנות המושלמות לארוחה ביתית אינטימית שמתאימה לדייט שנוצר במסגרת הכרויות דיסקרטיות אפשר למצוא את מנות הפסטה שתמיד מעוררות את התאבון, סלטי פירות מתוקים, קינוחים שכוללים רוטב שוקולד או תותים וקצפת.

אפשר גם לצאת למסע קולינרי בין סוגי מטבחים שונים. כל זה יוכל להוסיף אלמנט של פיתוי לארוחה ולייצר תחושת קרבה שתכין את הבמה לחוויית אוכל אינטימית.

ארוחה ביתית

פיקניק מבודד בחיק הטבע

פגשתם מישהו חדש ומרגש באתר הכרויות ואתם רוצים לשנות את התפאורה הרגילה של דייטים? במקום לשבת בבית, אפשר לבחור לשבת בחיק הטבע, שיכול להציע לכם רקע מושלם למפגש חשאי. תכננו פיקניק מבודד באווירה רגועה, אם זה בשקיעה או בשעות הערב המאוחרות.

אפשר לארוז בסלסלה מבחר של מאכלים מענגים, ביניהם גבינות איכותיות, פירות בשלים, לחם קריספי וממרחים קלילים. אל כל אלה כדאי להוסיף בקבוק יין טוב, שיהפוך את החגיגה למושלמת. עם היופי של הטבע מסביבכם והטעמים המושלמים שבפה- תוכלו לייצר תחושה קרובה ונעימה, הרחק מעיניים סקרניות.

 

אוכל שמעורר חשק

אוכל הוא לא רק מה שמזין אותנו – הוא גם יכול לייצר אצלנו תחושות ורגשות רבים. אם אתם רוצים לקבל טוויסט קולינרי אמיתי בדייט הדיסקרטי הקרוב שלכם, אנו ממליצים לחקור מאכלים שונים שיכולים לעורר את החשק המיני.

מבין אלה אפשר למצוא את פרי המנגו שאפשר לשלב בקינוח, אבוקדו שאפשר להכין ממנו סלט או ממרח, פלפל צ'ילי שאפשר לשלב כמעט בכל מנה ועוד. כל אלה ידועים כמגבירי חשק. אתם יכולים לייצר תפריט טעימות שלם שמורכב ממאכלים שונים, שלא רק יהיו בעלי השפעה פיזית עליכם ועל הפרטנר, אלא גם יהיו טעימים ומקוריים.

 

שילוב של אוכל במגע

תמיד אפשר לבחור לשלב מאכלים שונים כשאתם מתקרבים פיזית. זה יכול להיות שוקולד, קצפת, סירופ קרמל ועוד. בחרו את מה שאתם והפרטנר אוהבים והתנסו בשילוב בין אוכל למגע הגוף שלכם.

 

לסיכום

דייטים לא חייבים להיות בנאליים – אפשר לשלב בהם שלל אלמנטים מקוריים, כמו שילוב של אוכל. הוספת טוויסט קולינרי לדייט יכולה לשדרג אותו ולהוסיף לחוויה של שני הצדדים. בין אם אתם בוחרים לבשל משהו יחדיו, לקיים פיקניק מבודד או לחקור מאכלים שונים שידועים כמעוררי חשק. אין ספק שאוכל יכול להיות מצע נהדר ללילה מהנה יחדיו.

להתפנק עם טעמים אסורים

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »
תפוח
אוכל
מה מומלץ לאכול בתזונה מאוזנת?

כל אחד יודע שדיאטה טובה מורכבת מפעילות גופנית ותזונה מאוזנת. אבל בעוד שהפעילות הגופנית מוכרת לנו עוד מבית הספר היסודי, תזונה מאוזנת זוכה לפחות חשיפה.

קרא עוד »