חיפוש

רעיונות מגניבים של דוכני אוכל לאירועים: מאוכל גורמה ועד אוכל רחוב

כל אירוע חייב שיהיה בו גם אוכל, כי ידוע הרי שאנשים לא מבלים על בטן ריקה. העניין הוא שלא מוכרחים ללכת על הקייטרינג המשעמם והמוכר – אפשר גם לבחור לשדרג את האירוע עם כמה דוכני אוכל מגניבים, שיהפכו לא רק לדוכנים פונקציונליים שמספקים מזון, אלא לחוויות אוכל של ממש. אז איזה רעיונות מגניבים לדוכני אוכל יש? נציג לכם כמה רעיונות כאן לפניכם.

 

דוכני פיצה

מבין דוכני מזון לאירועים שהם תמיד אהובים ופופולריים ניתן למצוא את דוכני הפיצה. הבצק הפריך, עם הרוטב העסיסי והגבינה הנמתחת, הם מאכל שמתאים לכל הגילאים. בדוכני מזון אפשר גם להתאים את התוספות ולבחור מה אתם רוצים מעל הפיצה, אם זה תוספות קלאסיות כמו זיתים ופטריות או דברים משודרגים יותר- כמו אספרגוס או אפילו אננס.

 

דוכני פלאפל

אוכל הרחוב הידוע ביותר בישראל הוא כמובן פלאפל. מדובר במנה משביעה ואפילו בריאה שאפשר לבצע בה התאמה אישית להעדפות הקולינריות של האורחים. אם אתם רוצים לוודא שכולם באירוע ייהנו ולא יישארו רעבים- שילוב של דוכן פלאפל יכול לעשות את העבודה. עם עמדת סלטים ורטבים אתם יכולים להפוך כל פיתה ליצירת אומנות.

 

דוכני אוכל גורמה

ומאוכל רחוב שאפשר תמיד להשיג על הדרך, אנחנו מגיעים אל דוכני אוכל הגורמה שישדרגו את האירוע שלכם ויגרמו לכולם לדבר על החוויה הקולינרית שהם עברו. יש סוגים שונים של מזון גורמה שאפשר להגיש במנות קטנות, כך שכל אחד יוכל לטעום קצת ולחוות משהו שהוא לא טעם בעבר.

 

דוכני מרקים

אם אתם מקיימים אירוע בחורף, אין כמו מנה מנחמת של מרק כדי להפוך את החוויה לנעימה ושמחה במיוחד. אפשר ללכת על מרק כתום, מרק עדשים, מרקי ירקות, מרק קוסקוס ועוד. לצד המרק חשוב להוסיף תוספות אהובות כמו קרוטונים, שקדי מרק, עשבי תיבול וגבינה מגורדת- כך שכל אחד יוכל להרכיב לעצמו את קערת המרק החלומית עבורו.

 

דוכן ג'חנון

מי אמר שג'חנון זה מאכל לשבת בבוקר בלבד? ג'חנון יכול להתאים תמיד, וגם כחלק מהאירוע שלכם. הג'חנון יגיע עם כל התוספות שמשלימות את המנה, כמו רסק, סחוג, ביצים ועוד. מדובר בסעודה מזינה ומקורית!

 

דוכן צ'ורוס

כן, יש הרבה מאוד סוגים של קינוחים שאפשר לבחור לאירוע- אבל אין דוכן מקורי יותר מצ'ורוס. הוא מגיע אלינו מהמטבח המקסיקני ומדובר בקינוח פריך, מתוק וטעים שכולם פשוט יחכו לזלול. אפשר לטבול את מקלות הצ'ורוס בתוך רטבים נבחרים ובכך לשדרג את החוויה עוד יותר.

 

לסיכום

יש הרבה מאוד סוגים של דוכני מזון שאתם יכולים לבחור מביניהם, מהמנות הפופולריות ביותר ברחוב ועד למעדנים חד פעמיים. בחרו סוג אחד של דוכן או כמה סוגים לשלב ביניהם וכך תהפכו את האירוע שלכם למושלם.

רעיונות מגניבים של דוכני אוכל לאירועים

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »
תפוח
אוכל
מה מומלץ לאכול בתזונה מאוזנת?

כל אחד יודע שדיאטה טובה מורכבת מפעילות גופנית ותזונה מאוזנת. אבל בעוד שהפעילות הגופנית מוכרת לנו עוד מבית הספר היסודי, תזונה מאוזנת זוכה לפחות חשיפה.

קרא עוד »