חיפוש

איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה ? יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם. המטבח המקוון של השף אבי מלכא מציע לכם את המאכלים שכולנו אוהבים עם טוויסט מודרני.

עם מגוון סלטים, מנות עיקריות, קינוחים, דגים ועוד. המטבח של אבי מלכא כאן עבורכם לכל שבת עם מעל ל 100 מאכלים שונים בחנות אוכל מוכן לשבת האיכותית בארץ.

 

אריזות בגדלים שונים

בחנות המקוונת של אוכל מוכן לשבת של אבי מלכא, ניתן לרכוש מגוון רחב של אריזות שונות של אוכל מוכן לשבת. אריזות בנפח של 250 גרם, 500 גרם, 1 ליטר ו2 ליטר. אשר מאפשרות לכם להעמיס מכל הטוב שהידיים המוכשרות של המטבח של אבי מלכא מנגיש לקהל הישראלי. אוהבים לקחת הרבה סלט גזר לשבת, מארחים משפחה לשבת ורוצים להזמין 10 קילו של עגבניות חריפות במתכון מיוחד? אין שום בעיה.

גדלים

מאכלים שונים לשבת

בחנות המקוונת של אוכל לשבת של אבי מלכא תוכלו למצוא את המגוון העשיר ביותר ברשת של אוכל מוכן לשבת. עם מגוון רחב של מיטבים המאכלים של עדות ישראל, עם דגש על מטבח ישראלי מודרני. רק בחנות המקוונת של אבי מלכא תוכלו לרכוש את המנות הקלאסיות במגע של שף מדופלם. המציע לכם מאכלים כגון:
– סלט גזר מרוקאי
– סלט חציל בטעם כבד
– סלט תפוחי אדמה במיונז
– מרקים שונים
– נתח אסאדו
– קוגל

זאת רק דוגמא למבחר העשיר שתוכלו למצוא בחנות המקוונת של אבי מלכא, עם מעל ל 100 מאכלים שיבטיחו שאתם וכל האורחים שלכם תהיו שבעים ומרוצים.

 

אוכל מוכן לשבת בחימום על פלטת שבת

אף על פי שאסור בישול רתיחה, צלייה, טיגון ואפייה בשבת, ואסור לנו להדליק או לכבות להבה, בין לבישול ובין לכל מטרה אחרת, ישנן דרכים מותרות להגיש אוכל חם בשבת. למעשה, מצווה לאכול אוכל חם בצהריים של שבת. ניתן להשיג זאת על ידי שמירה על מזון חם על כיסוי מיוחד המוצב מעל הכיריים, כפי שמוסבר להלן.

אין להשתמש בתנור גז או חשמלי המווסת על ידי תרמוסטט בשבת, שכן פתיחה וסגירה של דלת התנור עלולה להשפיע על הלהבה או החשמל. עם האוכל של אבי מלכא אין לכם מה לדאוג, כל שאתם זקוקים לו היא פלטת שבת שתוכלו לשמור עליה את האוכל שלנו חם גם במהלך השבת.

 

לסיכום

במטבח המקוון של אבי מלכא תוכלו למצוא את המגוון העשיר ביותר של אוכל לשבת. ממיטב הסלטים של עדות ישראל, למנות עיקריות קלאסיות ועד פסטרמה גורמה בייצור ביתי. המטבח במקוון של אבי כאן על מנת להפוך את ארוחת השבת שלכם למיוחדת באמת.

אוכל מוכן

אולי יעניין אותך גם

מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »
תפוח
אוכל
מה מומלץ לאכול בתזונה מאוזנת?

כל אחד יודע שדיאטה טובה מורכבת מפעילות גופנית ותזונה מאוזנת. אבל בעוד שהפעילות הגופנית מוכרת לנו עוד מבית הספר היסודי, תזונה מאוזנת זוכה לפחות חשיפה.

קרא עוד »