חיפוש

מגשימים חלום – הכל על תכנון מטבח חוץ

מטבח חוץ הוא חלום עבור בעלי בתים רבים, מקום להתכנס עם חברים ובני משפחה, לבשל ארוחות טעימות וליהנות ממזג האוויר היפה. מטבח חוץ יכול להיות דרך מצוינת לארח אורחים, להעלות את ערך הנכס שלכם ולהפיק את המרב מהמרחב החיצוני שיש ברשותכם. עם זאת, תכנון ובניית מטבח חוץ יכולים להיות תהליך מורכב אשר דורש ידע והבנה, וחשוב שיהיה לכם מושג ברור מה אתם רוצים ומה השלבים הכרוכים בכך. במאמר זה נסקור את כל מה שאתם צריכים לדעת על תכנון ובניית מטבח חוץ חלומי.

 

הגדירו את הצרכים שלכם

הצעד הראשון בתכנון מטבחי חוץ בהם אתם מעוניינים, הוא להגדיר את הצרכים שלכם מראש בצורה נכונה וברורה. חשבו כיצד אתם מתכננים להשתמש בחלל, כמה אנשים אתם מתכננים לארח, ואילו סוגי ארוחות אתם מתכננים לבשל. זה יעזור לכם לקבוע את הגודל, הפריסה והתכונות של המטבח החיצוני שאתם מתכננים לבנות בחצר הבית שלכם.

 

בחרו את המיקום הנכון ביותר

מיקומו של מטבח החוץ שלכם הוא קריטי לכך שהוא יהיה טוב, פונקציונלי ורלוונטי. קחו בחשבון את השמש, הרוח והצל בעת בחירת המיקום למטבח החיצוני שלכם. אנחנו מציעים כי תבחרו מקום מוגן מהרוח ויחד עם זאת, מקום אשר יכול לקבל הרבה אור שמש, אבל יש לו גם קצת צל לימי הקיץ החמים האלה. בנוסף, תמיד ניתן לשים שמשיות אשר יגנו מהשמש.

 

בחרו את הציוד הנכון

כאשר מתכננים את המטבח החיצוני שלך, חשוב לבחור את מכשירי החשמל הנכונים. שקלו את סוגי הארוחות שאתה מתכנן לבשל ובחר מכשירי חשמל שיכולים להתמודד עם החום והלחות של החוץ. כמה אפשרויות פופולריות כוללות גריל גז, מעשנים מובנים ומקררים חיצוניים.

מטבח חוץ

בחירת החומר ממנו מטבח החוץ יהיה עשוי

החומר שתבחרו למטבח החוץ שלכם חשוב שכן הם יצטרכו לעמוד בפני פגעי מזג האוויר. כמה אפשרויות פופולריות כוללות אבן, לבנים ובטון. חומרים אלו עמידים, קלים לתחזוקה ויכולים לעמוד בחום, בגשם ובשלג. כמו כן, חשוב לבחור חומרים המתאימים לסגנון הבית שלכם בצורה שתהיה גם יפה ותתאים ליתר העיצוב הכללי.

 

שיקולי תאורה וחשמל

תאורה נכונה ושיקולי חשמל הם מכריעים למטבח החוץ שלכם. דאגו להתקין תאורה שתאיר את אזור הבישול ופינת הישיבה. תצטרכו גם לתכנן שקעי חשמל כדי להפעיל מכשירי חשמל ותאורה. חשוב להתייעץ עם חשמלאי מקצועי כדי לוודא שמטבח החוץ שלכם מחובר כהלכה ועומד בחוקי הבנייה המקומיים, כדי שלא ייווצרו בעיות עתידיות.

 

לסיכום

מטבח חוץ הוא חלום עבור בעלי בתים רבים, מקום להתכנס עם חברים ובני משפחה, לבשל ארוחות טעימות וליהנות ממזג האוויר היפה. תכנון ובניית מטבח חוץ יכולים להיות תהליך מורכב, אך על ידי ביצוע שלבים אלו והתייעצות עם אנשי המקצוע הנכונים, תוכלו להפוך את החלום שלכם למציאות. באמצעות הגדרת הצרכים, בחירת המיקום הנכון, בחירת מוצרי החשמל הנכונים, בחירת החומרים, שיקולי תאורה וחשמל, עיצוב ופריסה ותחזוקה, תוכלו ליצור מטבח חוץ העונה על הצרכים שלכם ומשלים את הסגנון הקיים בביתכם.

עמדת גריל

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »
תפוח
אוכל
מה מומלץ לאכול בתזונה מאוזנת?

כל אחד יודע שדיאטה טובה מורכבת מפעילות גופנית ותזונה מאוזנת. אבל בעוד שהפעילות הגופנית מוכרת לנו עוד מבית הספר היסודי, תזונה מאוזנת זוכה לפחות חשיפה.

קרא עוד »