חיפוש

מספיק עם הבנאליות! שלוש אטרקציות מיוחדות לילדים

שוב שבת ושוב משעמם? עם אתר קרמל תמיד תמצאו מה לעשות עם הילדים בשבת, חג, ימים מיוחדים או סתם יום של כיף. באתר תוכלו למצוא שפע של אטרקציות למבוגרים וילדים בכל רחבי הארץ המתאימים לכל כיס ולכל מזג אויר לאורך כל השנה.

 

אתר קרמל

אתר קרמל הוקם על מנת להוות במה למפעילי אטרקציות שונים בכל רחבי הארץ כדי שתוכלו לבלות, לטייל, ליהנות, ללמוד משהו חדש וליצור המון זכרונות טובים ונעימים. האתר מציע שפע של פעילויות במוזיאונים, פינות חי, אתרי מורשת, טבע ומשחקיות המתאימים לכל עונה ולכל מזג אויר. כך שאם לדוגמא תרצו לצאת לשבת של קטיף תותים למשפחות תוכלו לבדוק באתר מקומות מתאימים, שעות פעילות, מחירים, המלצות והכוונה למקום.

 

חשוב לבלות עם המשפחה והילדים

הילדים שלנו מחכים כל השבוע ליום שבת כדי שהם יוכלו לקבל מאיתנו את מלוא תשומת הלב לאחר שבוע שבו עבדנו עד מאוחר ובקושי היינו פנויים אליהם. אז מותר להתעורר מאוחר ולאכול ארוחת בוקר מפנקת בשלווה ומיד אחרי זה להכנס לאוטו ולנסוע לעשות עם הילדים משהו מיוחד. החוויה, השמחה, הזכרונות הטובים והבילוי המשותף איתכם יהפכו כל יום שבת ליום מיוחד איתכם ועם כל המשפחה.

 

שלוש אטרקציות מיוחדות לילדים

כדי שלא יהיה לכם אף רגע משעמם ותוכלו לנצל כל יום חופשי לבילוי משותף עם המשפחה והילדים, אספנו שלוש אטרקציות מהנות במיוחד בשבילכם:

רשת משחקיות פאנקי מאנקי

רשת המשחקיות פאנקי מאנקי פרושה ברחבי הארץ מבאר שבע ועד זכרון יעקב. הרשת מצטיינת בעיצוב מדהים של כל חלל משחקים כדי ליצור חוויה של הרפתקה אמיתית ומתאימה לכל גיל. הרשת מציעה שילוב של קירות טיפוס ואתגר עם משחקיה עשירה בטרמפולינות, מגלשות ושעשועים. הרשת מציעה גם מקום מנוחה להורים, חניה בחינם, הפקת ימי הולדת ועוד.

 

כפר החיות בכפר גלעדי

כפר החיות הוקם על מנת לשמש כמקלט לחיות ובני אדם הזקוקים לשיקום והתאוששות. הכפר מציע סיורים חינוכיים המציעים מסר חשוב של אהבת אדם ובעלי חיים. מומלץ לכל מי שרוצה לשלב ערכים עם בילוי משפחתי.

 

חוות פיליפ

החווה ממוקמת סמוך לקרית גת והינה מקום מושלם ליצירת חוויות שלא תוכלו למצוא בשום מקום אחר בארץ. בין האטרקציות המוצעות בחווה טיול כרכרות רתומות לחמורים בנהיגה עצמית ומשחק פיינטבול מהנה לכל משפחה.

 

לסיכום

אתר קרמל הוקם על מנת שלא תהיה לכם יותר שום סיבה להשתעמם. האתר מציע שפע של אטרקציות לילדים ולמבוגרים לשבת ולחג, לימי הולדת או סתם יום של כיף עם המשפחה לכל מזג אויר ולאורך כל השנה. באתר תוכלו למצוא אטקרציות בטבע, במוזיאון, באתרי מורשת, משחקיות ופינות חי כדי שגם השבת הזו תהפוך לבילוי מרתק עם כל המשפחה.

תותים

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »
תפוח
אוכל
מה מומלץ לאכול בתזונה מאוזנת?

כל אחד יודע שדיאטה טובה מורכבת מפעילות גופנית ותזונה מאוזנת. אבל בעוד שהפעילות הגופנית מוכרת לנו עוד מבית הספר היסודי, תזונה מאוזנת זוכה לפחות חשיפה.

קרא עוד »