חיפוש

מתכונים בערבית מדוברת – כל המתכונים הכי שווים מארצות ערב

תהיתם פעם לגביי המתכונים של האוכל הערבי שאתם הכי אוהבים או מסתקרנים לגביו אבל לא יכולים להשיג אותם מפאת חוסר בהבנת השפה.

יכולת לקבל השראה ולבשל מספר מתכונים ערבי היא רק אחת היכולות והכלים שתיתנו לעצמכם אם תלמדו את השפה.

 

למה כדאי ללמוד ערבית

הסיבות ללמוד ערבית בעיקר במדינה שלנו הן רבות. המרכזית שביניהן היא היכולת שניתנת לתקשורת הדדית ונוחה בין ערבים ליהודים במדינת ישראל. הפער שקיים בין החברות יכול להתקרב ולא במעט אם שני העולמות יוכלו לתקשר בצורה פתוחה ומבינה יותר. ידיעת השפה הינה משמעותית ביותר להבנת התרבויות השונות. לימודי ערבית במכללת מדוברת תוכל להביא אתכם לרמת שיחה שוטפת בשפה הערבית המדוברת.

 

מה ההבדל בין ערבית מדוברת לערבית ספרותית

השפה המדוברת היא השפה שמשומשת בשיחות יומיות בעשרות מדינות ערב בעולם, השפה הספרותית הינה חלק מעולם התקשורת הגבוהה, עיתונאות, ספרות, אומנות וכו'. מי שמעוניין ללמוד את התרבות של העולם הערבי אם מכיוון של מתכונים, אקטואליה, ספרות או אומנות אחרת עליכם ללמוד את השפה הספרותית ומומלץ גם את המדוברת על מנת שתוכלו להבין את התמונה המלאה. מומלץ למי שמעוניין לעבוד במגזר הציבורי או הערבי ללמוד גם ערבית עסקית שתכלול בעיקר מושגים מעולם העבודה.

 

טיולים בעולם

ידיעת השפה הערבית תועיל לכם גם בבחירת יעדים שונים בעולם שבהם תוכלו לדבר ערבית כמו מרוקו, צפון אפריקה, ערב הסעודית ועוד. בעזרת בקיאות בשפה הערבית תוכלו להנות מהטיול שלכם במדינה בה דוברים ערבית בשוקי פשפשים, מקומות לא תיירותיים וכמובן להכיר מקומיים ולהנות מאופציות לתקשורת טובה יותר איתם, הבנת התרבות המקומית ועוד.

 

מה לומדים בקורס של ערבית מדוברת

מכללת קורס ערבית מדוברת מציעה קורס שמתאים לכל מי שמעוניין בלמידה של השפה הערבית מסיבות שונות כמו אופציות להעסקה, עבודות במגזר הציבורי, מתגייסים או כל מי שמתעניין. המכללה מציעה קורס של לימוד אונליין ובצורה פרונטלית. בקורס ילמדו הנושאים – אוצר מילים בסיסי, הצגה עצמית, ברכות ופתגמים, בניית משפטים נכונה, הטיות פעלים ושייכות ובנוסף תרבות של העולם הערבי מכיוון שערבית היא אינה רק שפה.

 

איך לומדים בקורס אונליין

קורס אונליין פתוח לצפייה לזמן של שנה והוא כולל שלושים ושלושה סרטוני הדרכה על הדגשים החשובים באמת בשפה הערבית המדוברת הבסיסית. בנוסף תחוברו לקבוצת ווטסאפ שקטה שבה תוכלו ללמוד את אוצר המילים, תחוברו לקבוצות העשרה עם תכנים בערבית ותקבלו דפי תרגול לווידוא ההבנה של השיעורים. הקורס מתאים לאנשים ללא רקע של שפה.

 

לסיכום

לימודי השפה הערבית הינם חשובים מאוד בחברה הישראלית לכל מי שמעוניין לפתוח ערוץ תקשורת נוסף עם ערבים ישראליים, במגזר העסקי, היומימי והתרבותי. על מנת ללמוד את השפה כראוי מומלץ לתרגל אותה כמה שיותר.

 

ספר מתכונים

 

אולי יעניין אותך גם

ספר
מתכונים
איך מזמינים ספרי מתכונים הביתה?

אנחנו בעידן הפוסט קורונה והתרגלנו במהלך התקופה האחרונה לבצע את רוב הקניות שאנחנו צריכים דרך האינטרנט. אפשר להזמין הכל באינטנרט: ביגוד והנהלה, מוצרי אלקטרוניקה, משחקים,

קרא עוד »