חיפוש

מתכון עם תמצית קפה – איך תבחרו את המכונה המושלמת לכך

הטרנד האחרון של עולם האפייה הוא מתכון עם תמצית קפה. לאור העובדה שמכונות הקפה הפכו להיות זמינות בכל בית, מתכונים עם קפה מורכבים מקפה הרב יותר איכותי שנותן לתוצר הסופי טעם הרבה יותר טוב מבעבר. אולם, אנשים רבים לא יודעים כיצד לבחור את מכונת הקפה המושלמת למתכון עם תמצית קפה. אנחנו פה כדי לעזור לכם לבחור את המכונה שתהפך כל מתכון עם תמצית קפה למושלם.

 

דרישות טכניות – גודל וגובה

הדבר הראשון שיש לשים לב אליו הוא מה הגודל שיש לכם על השיש שיוקדש למכונת הקפה. בסופו של יום, לא לכל אחד יש מקום לכל מכונה ומכונה, ויש להתאים את המכונה למצב הקיים. לכן, בשלב הראשון בדקו כמה מקום יש לכם במטבח, בהתאם לכך תוכלו לסנן מספר מכונות קפה שלא מותאמות לגודל שלכם.

שימו לב כי ככל שהמכונה גדולה יותר במרבית המקרים היא גם משוכללת יותר ומאפשרת יותא אפשרויות. כך, שאם חשובה לכם תמצית קפה איכותית, ובנוסף אתם אוהבים לשתות קפה, ייתכן ששווה להשקיע ולפנות מקום נוסף למכונת קפה גדולה יותר.

 

פולים או קפסולות

הוויכוח עתיק היומין הוא מה עדיף, מכונת קפה שפועלת על קפסולות, או לחילופין מכונת קפה אליה מכניסים פולי קפה. עליכם לבחור את ההעדפה מראש, זאת משום שלא ניתן להכניס למכונה שמותאמת לפולי קפה קפסולות ומכונה שמותאמת לקפסולות פלי קפה.

היתרון הגדול של פולי הקפה הוא המגוון הרחב שלהם והאיכות. קפה של פולי קפה נחשב הרבה יותר איכותי. מבחינת חוזק, תוכלו לשחק עם כמו הפולים כך שתצא לכם תמצית קפה חזקה לעוגה או לחילופין חלשה, הכל בהתאם למתכון ולטעם. El Cafetero מספקים גם פולי קפה וגם מכונות קפה שמותאמות לפולים.

אל תשכחו לבדוק האם המכונה טוחנת בעבורכם את הפולים. במידה ולא, תצטרכו לקנות מראש פולים טחונים. אין זו בעיה, זאת משום שמרבית החנויות אשר מוכרות פולים מוכרות גם פולים טחונים. אנשים רבים מעדיפים לטחון את הפולים בעצמם, כדי לשמר את תחושת הטריות שמעניקים הפולים.

 

בחירת סוג פולים מועדף

זהו חלק שמאד תלוי בטעם האישי. ישנם סוגים רבים של פולי קפה, חלקם קלויים וחלקם לא, והסוגים השונים יוצרים טעם שונה למצית הקפה. כדאי בהתחלה להזמין אריזת קפה עם פולים שונים ובהמשך לראות מהו סוג הפולים המועדף עליכם. ייתכן ותופתעו לגלות שלכל אדם במשפחתכם העדפה שונה כך שתוכלו להנות ולגוון בטעמים שנמצאים בבית שלכם.

לסיכום, שוק מכונות הקפה מאד מפותח. כדי לקנות מכונת קפה טובה ואיכותית אשר מתאימה לצרכים שלכם עליכם למקד את הקנייה בהתאם לקריטריונים שצוינו לעיל. תזכרו שבסוף תתקבל תמצית הקפה המושלמת שתהפוך כל מתכון למושלם.

קפה

אולי יעניין אותך גם

ספר
מתכונים
איך מזמינים ספרי מתכונים הביתה?

אנחנו בעידן הפוסט קורונה והתרגלנו במהלך התקופה האחרונה לבצע את רוב הקניות שאנחנו צריכים דרך האינטרנט. אפשר להזמין הכל באינטנרט: ביגוד והנהלה, מוצרי אלקטרוניקה, משחקים,

קרא עוד »