חיפוש

מתכון להכנת אסאדו מפורק בזמן מקוצר

אין על בשר מפורק. בין אם אתם אוכלים אותו בתוך לחמניית באן, בתוך טורטיה או פשוט ככה לבדו, תמיד תיהנו מטעם נפלא ומרקם כיפי. נסו את המתכון הזה להכנת אסאדו מפורק בזמן הכי מהר שניתן.

 

אופן הכנת הבשר

הדרך בה אנו מכינים את הבשר היא ממש פשוטה. פשוט מרתיחים את הנתח בסיר רגיל עם מעט מים מספיק זמן עד שהוא נהיה כה רך שהבשר מתפרק בקלות כשנוגעים בו. בדרך כלל זה לוקח בערך 2-4 שעות, תלוי ברכות הבשר מלכתחילה. רוב המתכונים ממליצים על מינימום 8 שעות או לילה שלם, אך יש אנשים שלא יכולים לחכות כל כך הרבה.

באשר לטמפרטורה, אנחנו ממליצים להביא את המים לרתיחה ואז לכסות את הסיר במכסה להנמיך לאש נמוכה. חשוב לבדוק את הסיר מדי פעם, כדי לוודא שהבשר לא מתייבש. ניתן גם להכין את הנתח בסיר לחץ, דבר שיכול לזרז תהליכים, אך גם למנוע מכם את האפשרות לבדוק את הנתח על ידי פתיחת הסיר מדי פעם.

 

איך מגישים אסאדו מפורק?

כמובן שניתן לאכול את האסאדו המפורק לבדו, כי הוא עד כדי כך טעים. אך אם אתם מכינים אותו כחלק מארוחה משפחתית, תרצו שיוגש בצורה מסוימת. אחת האופציות הפופולריות היא להגיש לחמניית באן עם אסאדו מפורק בתוכה. אפשרות נוספת היא להשתמש באסאדו כאחת התוספות בארוחת טורטיות, אשר כל אחד מרכיב לעצמו טורטיה לבחירתו.

אם אתם רוצים להגיש את האסאדו כמנה בפני עצמו, תרצו להתאים את התוספות אליו. תוכלו לבחור בסלט פשוט של חסה וירקות לבחירתכם, על מנת לאפשר תוספת קלילה לצד הבשר. ניתן גם להכין את אחת האפשרויות הקלאסיות של כל על האש, כמו צ'יפס, שעועית אפויה או סלט קולסלאו.

 

רכיבים

  • 500 גרם בשר שפונדרה
  • 2 כפות שמן
  • 2 שיני שום כתושות
  • בצל גדול – חתוך לפרוסות
  • 3 כפות רוטב סויה
  • 3-4 כפות רוטב הויסין
  • ¼ כפית פלפל שחור גרוס
  • ¼ כפית צ'ילי גרוס

 

הוראות הכנה

  1. מניחים את נתח הבקר בסיר וממלאים אותו בכמות מספקת של מים בכדי להטביע את הבשר ואז מוסיפים עוד קצת.
  2. מביאים את המים לרתיחה על אש גבוהה כשהסיר לא מכוסה. לאחר הרתיחה, מכסים את הסיר במכסה, מנמיכים את הטמפרטורה לנמוכה ונותנים לו להתבשל כ- 3-4 שעות, או עד שהבשר ממש רך.
  3. מוציאים את הנתח מהסיר ובעזרת שני מזלגות, חותכים את הבשר לגזרים.
  4. מחממים שמן במחבת מעל בינוני-גבוה. מטגנים שום ובצל עד להשחמה קלה.
  5. מוסיפים את הבקר החתוך, רוטב הסויה ורוטב הויסין, הפלפל השחור הגרוס והצ'ילי הגרוס.
  6. מבשלים מספר דקות תוך כדי ערבוב מתמיד עד לאיחוד טוב וספיגת הטעם.

בתיאבון!

אסאדו

אולי יעניין אותך גם

ברז בירה למטבחי חוץ
בשר
אוהבים בירה עם הבשר שלכם?

בירה היא אחד מהמשקאות האלכוהוליים הנמכרים בעולם ולא סתם. היא משתלבת כמעט בכל ארוחה ובכל סוג אוכל, לא משנה אם זה סטייק או בייגלה. המאמר

קרא עוד »