חיפוש

אל תתפשרו על איכות! הכירו את הבשרים של Bakarus

כשמדובר בבשר טרי ואיכותי, אין תחליף לחוויה הקולינרית של צלייה מדויקת באש גלויה. הלהבות המתלקחות, הגחלים הרוחשות והטעמים המשובחים והאינטנסיביים שמקבל הבשר מצלייה על המנגל כראוי הם חגיגה של ממש. בין אם מדובר בנתח פילה מובחר, אנטריקוט משויש, סינטה מיושנת היטב או צלעות עסיסיות, איכות הבשר היא המפתח לערב בשרים משובח ומוצלח.

הסוד האמיתי לבשר טעים מתחיל בדברים החשובים ביותר- טריות, איכות, רכות ויישון הנתחים. בשר טרי שגדל בתנאים טובים, הוא התחלה מצוינת. כאשר משתמשים בבשר איכותי, הטעמים הטבעיים של החלבונים והשומנים באים לידי ביטוי בצורה מושלמת בתהליך הצלייה.

מומחים ממליצים לבחור בשר שהתקבל מבעלי חיים שגדלו בסביבה טבעית, ללא תוספים מיותרים, מכיוון שתנאי גידול טובים תורמים לאיכות הסופית של הבשר בצורה משמעותית. בנוסף, תהליך יישון איכותי ומוקפד של נתחי הבשרים, הוא גם המפתח לבשר רך, מלא בטעם ובעל מרקם עסיסי.

למעשה, מגוון נתחי הבשר הטריים דורש טיפול והכנה שונים על מנת להפיק מהם את המרב. נתחי הצלעות, שהם בעלי שכבת שומן עבה יחסית, צריכים צלייה איטית ומוקפדת, לאט על אש נמוכה כדי שהשומנים יתרככו בעדינות, ימסו באופן אחיד ויחדירו עסיסיות לבשר עצמו.

לעומת זאת, נתחי הפילה הדלים בשומן, מומלצים לצלייה מהירה יחסית על אש גבוהה כדי לשמור על רכות ועסיסיות. דגש חשוב בעת צליית נתחי בשר על מנגל פחמים, הוא קריטי ותקף לכל נתח ונתח ללא יוצא מן הכלל. לאחר הצלייה, חשוב להניח את הבשר לנוח זמן קצר לפני החיתוך והגשה.

המתנה של מספר דקות היא חשובה בכדי לאפשר למיצים להתפזר שוב בצורה אחידה בתוך הנתח ולשרירים להירגע מהכיווץ אותו הם חווים בחום הגבוהה של האש. אז אומנם צלייה באש גלויה היא פופולרית במיוחד, ובצדק, אך ישנם עוד דרכים רבות ליהנות מבשרים משובחים. ישנם נתחים המיועדים לבישולים ארוכים כגון קדירות, בשרים מעושנים, תבשילים ועוד.

דוגמאות קלאסיות כמו ביף בורגיניון הצרפתית, תבשיל צלי כבש צפון אפריקאי או גוש אסאדו מעושן, כל המנות האלו דורשות בשרים איכותיים וטריים באיכות גבוהה.

מארגנים ערב ברביקיו עם חברים, ארוחה רומנטית או סתם מתכננים ארוחת שישי מפנקת? את הבשרים המשובחים והמובחרים ביותר תמצאו אצל bakarus – בקרוס משלוחי בשר עד הבית, בהזמנה אונליין, נוחה ומהירה! בקצביית בקרוס תמצאו מגוון רחב של נתחי בשר בקר, טלה וכבש וגם מוצרים משובחים המוכנים מיד לצלייה, בישול וטיגון.

 

לסיכום,

בסופו של דבר, הטעם הנפלא והמנות המרהיבות שנוצרות בבישול עם בשר טרי ואיכותי מוכיחים שוב ושוב את חשיבות הבחירה בבשר משובח. אין תחליף לבשר איכותי שמקורו בגידול בריא וטרי ככל הניתן. הקפדה על בשר טרי היא המפתח לחוויה קולינרית מושלמת – בין אם מדובר בצלייה פשוטה על האש או במנת תבשיל מורכבת ועשירה.

הכירו את בשרי בקרוס

אולי יעניין אותך גם

ברז בירה למטבחי חוץ
בשר
אוהבים בירה עם הבשר שלכם?

בירה היא אחד מהמשקאות האלכוהוליים הנמכרים בעולם ולא סתם. היא משתלבת כמעט בכל ארוחה ובכל סוג אוכל, לא משנה אם זה סטייק או בייגלה. המאמר

קרא עוד »