חיפוש

אוהבים בירה עם הבשר שלכם?

בירה היא אחד מהמשקאות האלכוהוליים הנמכרים בעולם ולא סתם. היא משתלבת כמעט בכל ארוחה ובכל סוג אוכל, לא משנה אם זה סטייק או בייגלה. המאמר הבא מיועד לאוהבי הבשר ובו נסביר מדוע בירה היא השילוב המושלם לצד או בתוך הברביקיו שלכם. 

 

בירה לצד הבשר

מדוע בירה היא השילוב המושלם לבשר? בירה עשויה משמרים, כשות, לתת ומים. השמרים יוצרים את הגזים, הכשות אחראי על הטעם המר והטעים של הבירה, והלתת נותן את הטעם המתוק והקרמלי שאנחנו כל כך אוהבים. כל הטעמים של הבירה מתאימים באופן מושלם לנתחי בשר. מעבר להתאמה לבשר, הבירה משתלבת מעולה באירועים חברתיים ובהחלט תורמת לאווירה הקלילה הקיימת בעל האש.

 

יתרונות הבירה בהכנת בשר

אם אתם מעדיפים כמעט בכל אירוע את הבירה שלכם תשמחו לגלות שבירה היא המשקה המושלם לצד הסטייק שלכם או מעליו. מעבר לריכוך, בירה עוזרת גם בפירוק של בשר ולכן ניתן לעסות את הנתח ולהשרות אותו בבירה, מה שיגרום לבשר להיות יותר רך ולהתפרק יותר בקלות בצלחת. התוספת המושלמת לברביקיו שלכם היא ברז בירה למטבחי חוץ שאותה תוכלו לשתות לצד הבשר או לשלב אותה בהכנה.

 

בירה בגריל

קיימות שלושה דרכים לשלב את הבירה בתהליך בישול הבשר- הדרך הראשונה היא השריית הבשר בקערת בירה זמן מה לפני הצלייה. הדרך השנייה היא להשפריץ על הבשר בעזרת שפריצר מעט בירה תוך כדי הצלייה, והדרך השלישית היא להכין רוטב משולב בבירה ולזגג מעל הנתח. בגלל החומרים המצויים בבירה היא עוזרת בריכוך ופירוק הבשר.

 

סטייק

כאשר אנו מדמיינים סטייק אנו מדמיינים אותו מונח על הצלחת, עם מעט פלפל גרוס ומעט מלח. אבל קיימת דרך נוספת לבשל את הסטייק- עם בירה. את הסטייק אפשר לתבל עם מגוון רחב של סוגי בירות בהתאם לנתח הבשר שלכם. הבירות המתאימות ביותר לסטייקים הן בירות כהות כמו הבירות הבלגיות שיתאימו לנתחים עם מעט שומן, בירה מסוג סטאוט תתאים לנתח פילה ובירה מסוג פילנזר תתאים לנתחים שמנים כמו סטייק אנטריקוט.

 

ירקות צלויים עם בירה

לכל הטבעוניים והצמחוניים שקוראים את המאמר הפיסקה הבאה בשבילכם. לא חייב לאכול בשר בברביקיו הבא בשביל להנות כמו כולם. ירקות צלויים בעל האש כמו פלפלים בצבעים שונים, בצלים ואפילו תירס ישתלבו מעולה בצלייה עם הבירה. כן כן, ביחד. בתהליך הצלייה הירקות יקבלו את הטעם המעושן מטעמי הבירה מה שיהפוך את טעמם למיוחד וטעים בהרבה.

אם אתם חובבי ערבי על האש ובירה, אוהבים לארח ולאכול, ברז הבירה הביתית הוא כנראה התוספת המושלמת לברביקיו הבא שלכם. חוץ מבירה לצד הבשר, ניתן גם לשלב את הבירה בהכנת הבשר. הכלל החשוב ביותר בשילוב הוא שטעם הבירה לא יהיה חזק יותר מטעם הבשר.

ברז בירה למטבחי חוץ

אולי יעניין אותך גם