חיפוש

המדריך המלא להכנת ארוחה בשרית איכותית

הכנה של ארוחה בשרית איכותית צריכה להתחיל קודם כל בידע בסיסי בבשר. שכן, אם אתם לא מכירים את העולם הבשרי מקרוב, סביר להניח שתצא לכם ארוחה בינונית. אם אתם עונים על קריטריון זה, דעו כי יצאנו לבדוק במיוחד בשבילכם את כל הפרטים שאתם חייבים לדעת כדי שתוכלו להכין ארוחה בשרית איכותית שתגרום לכם ולאורחים ללקק את האצבעות. הישארו אתנו ותצאו מומחים בתחום.

 

הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שתתחילו להכין את המטבח, הגריל והפלנצ'ה, אנחנו רוצים להציג בפניכם את הרקע המעמיק לכתיבת מדריך זה. שכן, אין מדובר כאן במדריך שנכתב במקרה. לפני כמה שבועות מצאנו את עצמנו מתארחים אצל חברים שהכינו, מבלי שהתכוונו, ארוחה בשרית כושלת. מדובר בארוחה שכללה בשר שלא ניתן לאכילה בלשון המעטה. הדבר גרם לנו להבין כי יש צורך בכתיבת מדריך מקיף שיאפשר לכל אחד לדעת איך אפשר להכין ארוחה בשרית איכותית בקלות.

 

איך תכינו ארוחה בשרית איכותית בקלות? השלב ה – 1

שימו לב – כדי שתוכלו להכין ארוחה בשרית איכותית בקלות אתם צריכים להתחיל מהשלב הראשון והחשוב ביותר: רכישת בשר איכותי. אלו שהתארחנו אצלם קנו בשר שאינו איכותי בחנות אקראית שלא מבינה בכלל בבשרים. ההמלצה שלנו היא להגיע אל אטליז מוכר ומומלץ ולבקש נתחי אנטריקוט איכותיים וטריים. אל תתפשרו על בשר פחות מאיכותי. שכן, זה הדבר שיקבע בסופו של דבר אם תהיה ארוחה איכותית ומומלצת או ארוחה גרועה.

 

איך תכינו ארוחה בשרית איכותית בקלות? השלב ה – 2

בשלב השני אתם צריכים לערוך חיפוש מקיף ברחבי הרשת אחר מתכונים מומלצים לבשר הנבחר. אם בחרתם בנתחי אנטריקוט, אתם צריכים לבדוק מתכונים שמותאמים אך ורק לנתח זה. שכן, לכל נתח יש זמן בישול מסוים ודרך הכנה שאופיינית רק לו. אם תבחרו בטעות במתכון שמתאים לנתח מסוג אחר, אתם עלולים להרוס את הבשר האיכותי שבחרתם לארוחה.

 

איך תכינו ארוחה בשרית איכותית בקלות? השלב ה – 3

לאחר שהכנתם את הנתחים הנבחרים בהתאם למתכון שמצאתם ברשת, אתם יכולים לפנות זמן להכנה של תוספות שונות, למשל:

  • פירה מתפוחי אדמה ובטטה
  • אורז עם ירקות
  • אפונה
  • פסטה ברוטב ועוד

ההמלצה שלנו היא לשים לב לאיכות חומרי הגלם שבהם אתם משתמשים לתוספות הללו. שכן, אם כבר השקעתם לא מעט באיכות הבשר, אתם צריכים להשוות ולהשקיע גם באיכות החומרים הנוספים.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו להכין ארוחה בשרית איכותית שתאפשר לכם להרגיש כמו שפים מקצועיים. אנו ממליצים לכם ליישם את ההנחיות שצוינו ב – 3 השלבים שלעיל כדי שתוכלו להיות בטוחים ב – 100% שאתם מכינים את הארוחה הבשרית הבאה שלכם על הצד הטוב ביותר. שיהיה בתיאבון!

סוגים שונים של בשר

 

אולי יעניין אותך גם

ברז בירה למטבחי חוץ
בשר
אוהבים בירה עם הבשר שלכם?

בירה היא אחד מהמשקאות האלכוהוליים הנמכרים בעולם ולא סתם. היא משתלבת כמעט בכל ארוחה ובכל סוג אוכל, לא משנה אם זה סטייק או בייגלה. המאמר

קרא עוד »