חיפוש

מגשי אירוח לאירועים: הרבה מעבר לטעם

 

מגשי אירוח לאירועים מציעים הרבה יותר מאוכל משובח וטעים לחיך.

מגשי האירוח הם מרכיב מרכזי ביצירת חוויה בלתי נשכחת ומהנה לאורחים. הם מרהיבים מבחינה ויזואלית, ניתן לסדר אותם בצורה שהיא גם פונקציונלית וגם אסתטית, להתאימם לסגנון האירוע ולכלול בהם מגוון מאכלים בעיצוב קולינרי מוקפד. לשם הכנת הכתבה ביקשנו להיפגש עם השף יניב שבח, בעלים של חברת הקייטרינג המוכרת באזור השרון "ארטייסט" המתמחה בעיצוב מגשי אירוח לאירועי משפחות או לחברות עסקיות.

 

גיוון קולינרי

גיוון קולינרי במגשי אירוח לאירועים הוא היבט חיוני ביצירת חווית אוכל בלתי נשכחת ומהנה. כיום מציעים מגשי האירוח שילובי מנות ממטבחים המספקים אותנטיות ומבחר עשיר. דרך נוספת להשיג גיוון קולינרי היא באמצעות התאמה לצרכי האורחים, כמו מנות צמחוניות, מנות טבעוניות, מנות ללא גלוטן ואפשרויות אחרות של מנות כדי להבטיח שכל האורחים יוכלו ליהנות מהמגוון, בהתאם להעדפותיהם.

גיוון קולינרי

פלטה של צבעים

כתומים, ירוקים, צהובים, ירוקים ואפילו סגולים ואדומים וורדרדים, כריכונים בשלל צבעים –  עם ריבת צ'אטני משמש כתומה שעליה מונחים פלחי זוקיני צהוב ורענן, פלחי קולרבי ירקרקים שטובלים בעלי ארוגולה בירוק כהה, מיני לחמניות סלק סמוקות, מאפי בטטה כתומים, חצילים סגולים וקישואי זוקיני , לחמניות עם קרם פלפלים אדומים וגבינת שמנת לבנה, מבחר של מגשי אירוח בשלל צבעים וגוונים, המושכים את העין ופותחים את התיאבון.

לזה מצטרפים הצבעים של הטבע – שלל פירות באדום, סגול ירוק, צהוב, פטל, אוכמניות , ענבים, אגסים, אפרסמונים לצד אננס צהוב וקיווי ירקרק. פלטות של ירקות בצבעים עזים , מטבלים ומרינדות צובעים את האירוע ומוסיפים לחגיגה.

וכשמדובר במתוקים, העין לא שבעה, מוס שוקולד לבן, ליד מוס שוקולד מריר, מקרונים אדומים, קראנץ' פרלינה וגנאש שוקולד חלב לבן מוקצף, טארטלט קיווי ירוק לצד טארטלט אפרסמון כתום, חגיגה בלתי נגמרת של צבעים וגוונים. רק להושיט יד ולהתענג על הביס המושלם.

 

מעצבים חוויה

העיצוב של אוכל במגשי אירוח לאירועים ממלא תפקיד מכריע ביצירת חוויה מדהימה ובלתי נשכחת מבחינה ויזואלית עבור האורחים. מגש אוכל מעוצב היטב לא רק פונה לבלוטות הטעם, אלא גם לעיניים. היבט מרכזי בעיצוב מזון למגשי אירוח הוא כמובן פלטת הצבעים. אבל לא פחות חשוב הוא המרקם וההגשה של האוכל. גבינות רכות, אגוזים פריכים, מתאבנים בגודל ביס, רולים של סושי או מיני קינוחים.

סידור האוכל במגשי האירוח יוצרת בולטות ועניין, מגש של מניפת קאסדיות, סלסלות מאפים, מגש כדורי גבינה פריכים, מגשים מעורבים עם מיני קישים, מגשי גלילות חצילים, טורטיות במגוון מילויים, יצירתיות בלתי נדלית של צורות ומרקמים, מעוררי עניין ונעימים לעין .

 

מותאמים לכל סוג של אירוע

בין אם אתם חוגגים בר מצוה לילד, עורכים מסיבת רווקות, או מזמינים לשבת חתן, ובין אם אתם מתכננים אירוע חברה, או אירוע קונספט אחר, מגשי האירוח הם פתרון מושלם בעבורכם.

כשמדובר באירועים משפחתיים כמו שבת חתן נוהגים להגיש את האוכל במגשים גדולים ומלאים בכול טוב, לימי הולדת ניתן לשלב יוקרה וצבע, בחתונות, ההגשה תהיה אקסלוסיבית ואלגנטית והאוכל יונח על מגשים יוקרתיים, שיכללו סלטים עשירים וייחודיים, כריכים מסוגננים, מגשי פירות, גבינות, קישים מטבלים ומיני מאפה.

לאירועי חברה כמו כנסים, תערוכות ואירועי נטוורקינג, יוגשו מגשים פונקציונליים שניתן לקשט בלוגו החברה או במיתוג של החברה. האוכל על מגשים אלה יכלול  כריכים, מתאבנים פינגר פוד ומאכלי ביס, נוחים לאכילה במהלך מינגלינג.

מגשי אירוח הם הפתרון המושלם למגוון סוגי אירועים. הרבה מעבר לטעם. יש בהם מגוון קולינרי עשיר, דקורטיביים ומעוררי עניין, צבעוניים ומעוצבים ביד אמן. האירוח בסגנון מגשי אירוח הוא נוח, מאפשר מינגלינג עם האורחים מרשים ופונקציונלי. יש לנו בעבורכם עוד המון מידע  וטיפים מקצועיים מפי המומחים הבולטים ביותר בארץ אז המשיכו למדור ה"אוכל" שלנו כדי לקרוא עוד.

מגשי קייטרינג

אולי יעניין אותך גם

שניצל ראשית
עוף
מתכון להכנת השניצל המושלם

כולם אוהבים שניצל וכמעט כולם יודעים להכין שניצל? אבל האם יש לכם את המתכון לשניצל המושלם? כנראה שלא. אנו מבטיחים שאחרי שתכינו שניצלים עם המתכון

קרא עוד »