חיפוש

רעיונות לבילוי מהנה, טעים ומרגיע

השגרה שלנו שוחקת במהרה. סביב השעון אנחנו מוצאים עצמו דואגים 24/7. בין אם בעבודה, לילדים, למשכנתא או להורים. אך חשוב לעשות לעצמנו איזון מסוים, ולשבור את השגרה הזו. מידי פעם לצאת להופעה טובה, למסעדה רומנטית או סתם להיזרק על חוף הים וליהנות מהשמש הקיצית. במאמר הקרוב נמליץ על מספר רעיונות לבילויים הכי ישראליים שיש, והכי חשוב – מבלי לפגוע בכיס.

 

רעיון מספר אחד- הופעה חיה / הצגה

אחד מהבילויים האהובים הינם מופעים חיים. הופעה של זמר אהוב, מופע סטנד-אפ של בדרן שקורע אתכם מצחוק או הצגה שתרגש אתכם עד דמעות. השקעתם בבייביסיטר, נסעתם ואפילו החניתם בחניון – בשביל לשכוח לשעתיים מהצרות שסובבות אתכם יום יום.

אתם נהנים מהם דרך הטלוויזיה או המוזיקה, אין סיבה שלא תממשו את ההנאה הזו בלייב. התחושה והשמחה בלב במהלך הופעה אינה דומה לשום דבר אחר. מכבים את המוח לכמה שעות ונותנים לו את סם ההנאה הכי טבעי בעולם.

 

רעיון מספר שתיים- מסעדה

יש גבול לכמה פעמים אפשר לבשל אוכל בבית. אותו השניצל, אותה הפסטה, אותו הסלט. הצורך בגיוון התפריט שלנו נהיה הכרחי בשלב מסוים. ואם נדבר מאה אחוז אמת, רמת הרומנטיקה בקשר דועכת ונשחקת לאחר מספר שנים. הפתרון המושלם יהיה להזמין שבוע מראש מסעדה על החוף כאשר מעבר לאוכל ברמה קולינרית גבוהה – תקבלו גם את האווירה הרומנטית שאתם מבקשים, ותחזיר לכם מעט ממעיין הנעורים. מומלץ לשלב לפני/אחרי הארוחה הליכה לאורך קו החוף, לניצול מלא של הערב.

 

רעיון מספר שלוש- סרט

"אבל סרט אפשר לראות גם בבית". נכון, גם אוכל אפשר לאכול בבית – והופעה של סטנדאפיסטים תמיד מוקרנת בטלוויזיה. בסופו של דבר, היציאה מהבית חשובה לא פחות מהבילוי עצמו. סרט קומדי או רומנטי קליל ייתן את הניתוק מהמציאות, כזה שיכול לתת ספתח לפני ארוחה במסעדה. סרטי דרמה ואימה אינם מומלצים כבילוי מרגיע, גם ככה אתם שקועים בדרמה ואימה ביום יום.

 

רעיון מספר ארבע- הבילוי האישי והאהוב שלכם

כל זוג מוצא את עצמו מסכים על בילוי מסוים ברבות השנים שהוא ביחד. לזוג אחד זה באולינג, לשני זה בירות על הצוק בשקיעה. נסו להיזכר בבילויים מהנים שהיו לכם בעבר, ונסו לשחזר אותם עם טוויסט עכשווי. אהבתם ללכת לראות משחקי כדורגל יחד? נסו לקנות כרטיס מעט יקר יותר ולשבת במקומות הקרובים לדשא. אוהבים סנוקר? חפשו באינטרנט שחקנים מקצועיים שישמחו להעביר לכם שיעור איך להשתפר.

 

לסיכום

קצרה היריעה מלפרט על סוגי בילויים שונים שאפשר לקיים. אך אלו המובאים כאן, מזקקים את רמת ה"ביחד" החשובה כל כך, בין כל דאגות השבוע שבמחשבות שלנו. אז למה בעצם אתם מחכים? תניעו את האוטו וכתבו בווייז את היעד הבא שלכם.

מִסעָדָה

אולי יעניין אותך גם

מסעדה בחופשה
מסעדות
איך בוחרים מסעדה בחופשה?

אחד ההיבטים המרגשים ביותר ביציאה לחופשה הוא ההזדמנות לחקור חוויות קולינריות חדשות. עם זאת, עם כל כך הרבה מסעדות לבחירה, ההחלטה היכן לסעוד יכולה להיות

קרא עוד »