חיפוש

מהם המחירים במסעדת נוסרט שנמצאת בדובאי

תספרו לנו מה הדבר הראשון שאתם חושבים עליו כאשר אתם חושבים על דובאי? אולי זה בורג' ח'ליפה או טום קרוז שמטפס עליו, המון זהב בכל מקום ורכבי יוקרה. אולי זה בכלל מסעדות גורמה עם השמות הבינלאומיים. אחד מאותם המקומות הנחשבים והפופולאריים ביותר, זה מסעדת נוסרט דובאי. אין אדם שלא ראה תמונתו של הבעלים והשף נוסרט גוקצ'ה, שבתנועה אחת מיומנת מפזר מלח על נתח בשר מגרה ביותר.

אז מה כל העניין, מי עומד מאחורי השם והמותג, איפה ניתן למצוא את המסעדות של המותג בעולם ושאלת השאלות – נצטרך למכור כליה בשביל לטעום את המנות המטורפות שיש שם? תצטרפו אלינו למסע קולינרי ברחבי דובאי.

 

 המותג

מי שעומד בראש אימפריה, הוא לא אחר מנוסרט גוקצ'ה – שף טורקי, ממוצא כורדי. הקונספט של המסעדות (וכפי שכבר ציינו יש אימפריה שלמה) הוא לשים את הבשר במרכז ולתת לו את כל תשומת הלב ואת הטיפול המדויק לכל נתח ונתח. גם אם אתם לא נוסעים לחו"ל בשביל לצאת למסע קולינרי, אין לכם באמת סיכוי לפסוח על מסעדה של נוסרט גקצ'ה.

 

 מה נמצא במסעדה?

בשר, על כל צורותיו, גווניו וטעמיו. בתחילת דרכו של נוסרט גוקצ'ה, כאשר הוא פתח את המסעדה הראשונה שלו אי שם ב – 2010, הביקורות היו מאוד חלוקות. הסיבה לכך הייתה בעיקר העניין, שרבים לא יידעו איך "לאכול" אותו. אבל ככל שעבר הזמן ונפתחו מסעדות נוספות בבעלותו, הקונספט כבר היה מובן ולאט לאט המסעדות הפכו למותג של ממש. כיום כולם יודעים איזו חוויה הם הולכים לקבל בביקור במסעדה ומגיעים בדיוק בשבילה.

 

 חוויה של ממש

אז במה מדובר? כפי שכבר ציינו, מדובר בקונספט של אוכל וחוויה שהשתלבו יחדיו. הבשר הוא הכוכב הראשי, בזמן שאתם קהל ה – VIP ויושבים בשורה הראשונה. את המנות שלכם יחתכו ממש ליד השולחן שלכם, יתבלו אותם גם לידכם וכל השואו הזה יגרום לכם למחוא כפיים ולהוציא את הטלפונים ולצלם.

 

 ומה בתפריט?

בשר, בשר ובשר פעם נוספת. כמובן שלא נסתיר מכם גם את קיומם של מנות דגים ואפילו סלטים בתפריט, אבל אם הגעתם למסעדה, הגעתם לאכול בשר. פרט לסטייקים "רגילים", תוכלו למצוא גם מנות בשר יוקרתיות, עטופות בזהב הניתן לאכילה. אבל אותנו זה כבר לא יכול להפתיע, הייתה לנו סופגנייה שעטופה בזהב לפני כמה שנים.

 

 והמחירים?

ברור שהשאלה בוערת בכם. ובכן, אם נעזוב את המנות ה"זהב", מדובר במחיר הגיוני ביותר לאיכות הבשר שמוגש לכם. תופתעו לשמוע שלא מדובר על מחיר מופקע, גם אם אתם במסעדה בדובאי. ופה חשוב לציין שהמסעדות, שפזורות כבר במספר מקומות בעולם, מתאימות את רמת המחיר שלהן למדינה בה הן נמצאות. אז מה נאחל לכם? שיהיה בתיאבון.

מסעדת Nosert

אולי יעניין אותך גם

מסעדה בחופשה
מסעדות
איך בוחרים מסעדה בחופשה?

אחד ההיבטים המרגשים ביותר ביציאה לחופשה הוא ההזדמנות לחקור חוויות קולינריות חדשות. עם זאת, עם כל כך הרבה מסעדות לבחירה, ההחלטה היכן לסעוד יכולה להיות

קרא עוד »