חיפוש

מסעדות מומלצות באתונה לשנת 2022

המטבח היווני באתונה הוא עשיר טעמים. כולנו מכירים מאכלים כמו מוסקה, עלי גפן ממולאים, צזיקי, חלומי, סופלקי או סלט יווני. ההבדל בטעם של כל אחד מאלו יהיה בהתאם למסעדה אותה אנו פוקדים. הביקור באתונה חייב לספק לכם חוויה קולינרית חיובית. לפיכך ריכזנו עבורכם את המסעדות המומלצות לשנת 2022.

 

מסעדת קוזינה

מסעדות באתונה יכולות להיות נפילה מבחינת האוכל ומבחינת המחיר, אך מסעדת קוזינה היא בדיוק להיפך. מדובר על מסעדה מובילה במטבח היווני תחת בעלותו של אחד השפים המצליחים ביוון ששמו אריס טסניווקידיס.

המנות במסעדה מגוונות מאוכל טבעוני ודגים ועד למנות בשריות והכל עשוי מחומרי גלם הגדלים במקום. בין היתר ישנם מדי יום ספיישלים כמו לובסטרים או גריל, סלטים טריים ואוכל יווני מסורתי. הכי כייף לשבת לצד החלון וליהנות מהנוף וכמובן מהשירות במסעדה.

 

מסעדת דיפורטו

דיפורטו היא חוויה קולינרית מאין כמוה הממוקמת בבניין מהמאה ה-19 ודי מורכב להגיע אליה. למרות זאת אין לוותר על המטעמים המיוחדים שלה. במסעדה תוכלו להתענג על יין מקומי ותפריט מגוון שמשתנה בכל שבוע בהתאם לחומרי הגלם שמגיעים למטבח. למרות זאת תוכלו גם למצוא מנות קבועות כמו דגים, תבשילים, מרקים וגריל.

 

מסעדת Tzitzikas kai Mermigas

אם אתם רוצים ליהנות ממנות מודרניות שבהן המטעמים מסורתיים מקבלים טוויסט בקרו במסעדה עם שמה השובר שיניים ולא תתאכזבו. בעלי המסעדה הראשונים הם אלו האחראים על עיצוב הקירות בפרסומות של מוצרים שונים שהפכו עם השנים לטרנד במסעדות רבות אחרות.

שמה של המסעדה מבוסס על משל הנמלה והחרגול בו הנמלה אוספת מזון בקיץ ובחורף יכולה לנוח. כך גם במסעדה המיוחדת. משקיעים במנות עתיקות ונותנים להן אינטרפרטציה מודרנית בין אם אוכלים פירות ים ודגים ובין אם אוכלים קבב או גבינה יוונית.

 

אוכל ים תיכוני צמחוני בבאבה גנוש

גם למקומיים ולתיירים הצמחוניים או הטבעוניים מגיע להתענג על אוכל טעים במסעדה מצוינת הנמצאת בסמוך לאצטדיון האולימפי העתיק. שם ניתן למצוא פלאפל מוצלח לצד סלט טבולה, סלט חצילים, חומוס וטחינה נהדרים ומטעמים צמחוניים וטבעוניים נוספים בסגנון ים תיכוני.

 

מסעדת Skoubri

בשכונת קוקאי הדומה לשכונת פלורנטין בת"א, ישנה מסעדה שפעם הייתה טברנה וכיום היא אחת המובילות במאכלי ים. מומלץ להזמין במסעדה שרימפס, קלמרי, מיקס פירות ים, מולים או מתאבנים יווניים וליהנות מארוחה מלאת חלבונים וטעימה. מאחר ויש ביקוש גדול למסעדה גם על ידי המקומיים, מומלץ לשריין מקום מראש.

 

ומה לקינוח?

אם בא לכם לשבת בבית קפה מיוחד או לקנח במנה מעוצבת לאינסטגרם, מומלץ לשבת במסעדת ליטל הוק הממוקמת בשכונת פסירי. מדובר על מסעדה מעוצבת בהשראת דיסני. במסעדה תפגשו דרקון על הגג, את הכרכרה של סינדרלה ומספיק אטרקציות לצילום והעלאה לרשת החברתית. אך מעבר ל-show ולמלצרים המחופשים תיהנו מגלידה איכותית, עוגות ופנקייקים.

מסעדות באתונה

אולי יעניין אותך גם

מסעדה בחופשה
מסעדות
איך בוחרים מסעדה בחופשה?

אחד ההיבטים המרגשים ביותר ביציאה לחופשה הוא ההזדמנות לחקור חוויות קולינריות חדשות. עם זאת, עם כל כך הרבה מסעדות לבחירה, ההחלטה היכן לסעוד יכולה להיות

קרא עוד »