חיפוש

מתכון להכנת הקוקטייל המושלם בבית

מה יותר כיף מקוקטייל אלכוהולי מרענן? בין אם בשביל לשדרג אירוח נעים בקיץ, ובין אם בשביל להפוך יום חורף קריר למחמם במיוחד, קוקטיילים נותנים לנו שילוב של טעמים ושל חוויה שרבים מאיתנו רוצים לשחזר בבית שלהם. למטרה הזו בדיוק חשבנו בשבילכם על כמה קוקטיילים מהנים שתוכלו להכין בבית שלכם, ואתם מוזמנים להודות לנו אחר כך.

 

קוקטיילים – המשקאות המתוחכמים והמהנים ביותר

אלכוהול הוא דרך חיים עבור רבים מאתנו, ובתוך כל האהבות שלנו למשקאות שונים, לפעמים קשה לתת לקוקטיילים את הכבוד שמגיע להם. ברמת ההגדרה היבשה ביותר, קוקטייל הוא ערבוב של מספר משקאות (אלכוהולים וקלים) ושל מרכיבים נוספים עבור יצירת משקה ייחודי.

כמות הקוקטיילים שניתן להכין היא ממש אין סופית, ואנחנו נהנים מהם במיוחד כשאנחנו מתארחים במסעדות, בברים ובאירועים חברתיים נוספים. כל זה יכול לעשות הרבה חשק להכין קוקטייל מיוחד בבית שלנו.

 

בהכנת קוקטייל צריך לחשוב גם על האוכל שנגיש איתו

אם החלטתם לארח חברים ואתם רוצים להכין קוקטייל מיוחד לטובת האירוע, אתם צריכים לחשוב על כמה וכמה פרטים. הראשון בהם הוא כמובן כמות החברים וההעדפות האישיות שלכם ושלהם, אבל לאחר מכן כדאי לחשוב גם על התקופה בשנה ועל ההתאמה של הקוקטייל אליה.

לבסוף, ואולי באופן המשמעותי ביותר, צריך לחשוב גם על האוכל שנגיש יחד עם הקוקטייל – שילוב מדויק בין האוכל שמכינים ומגישים לבין האלכוהול ששותים איתו הוא הכרחי לטובת ההצלחה שלכם. ניתן למצוא המון אפשרויות ומשקאות אצל חנות יין ואלכוהול איכותית, וצריך להבין מה יכול להתאים ולמי.

 

מוחיטו – הקוקטייל המושלם לחגיגה קיצית

מוחיטו הוא קוקטייל קליל ומושלם שמתאים מאוד לימים קיציים וחמים ולאירוח בחוץ. מבחינת הגשה, הוא מתאים מאוד למאכלים קלים יחסית – פירות, דגים ומאכלי ים, כריכים וכדומה.

מבחינת מצרכים, המוחיטו דורש רום לבן (כ-50 מ"ל), מיץ לימון מלימון שלם, 2 פלחי לימון חתוכים, עלי נענע, 2 כפות סוכר חום ומי סודה. המוחיטו מוגש קר ודורש כמות יפה של קרח לכל כוס – ואם אתם יכולים להשיג קרח גרוס, מה טוב.

ההכנה מתחילה בערבוב של פלחי הלימון עם הסוכר החום, וכתישה באמצעות כותש (מאדלר) או באופן ידני. לאחר מכן מוסיפים את הרום, מיץ הלימון ועלי הנענע, ולבסוף מוסיפים את הקרח ומערבבים. מוזגים לכוסות ההגשה ומערבבים בסודה קרה – ויש לכם כל מה שחלמתם עליו.

 

לונג איילנד אייס טי – לבילוי פרוע במיוחד

קוקטייל שמתאים מאוד לאירוח אינטימי, מתאים גם לאירוח בבית סגור בחורף, והכי מתאים לבילוי פרוע וצעיר במיוחד. המצרכים הם וודקה, ג'ין, טקילה, מיץ ליים (אפשר גם לימון ולהמתיק עם מעט סוכר חום), ליקר תפוז טריפל סק, ומשקה קל (קולה או תה קר).

בהכנה מערבבים את כלל המשקאות האלכוהוליים ומיץ הליים, בכמות שווה מכל משקה. לבסוף, ממלאים את הכוסות או מיכל ההגשה במשקה הקל עד הסוף ומערבבים. מומלץ להגיש עם קרח ועם מנה הגונה של אוכל מנחם ושומני כמו בשרים, פיצות או אוכל מקסיקני.

קוקטייל

אולי יעניין אותך גם

בקבוק שמירה על קור
שתייה ואלכוהול
5 יתרונות של בקבוק שומר קור

בשנים האחרונות, בתקופת הקיץ החמה, אנחנו עדים לתופעה נרחבת על מדפי הסופר השונים ברחבי הארץ. הכוונה כמובן לבקבוקי הפלסטיק שצוברים אבק בכמויות גדולות. מבירור מעמיק

קרא עוד »
סיגר
שתייה ואלכוהול
הוויסקי הטוב בעולם: ג'וני ווקר

ג'וני ווקר הוא אחד המשקאות האלכוהוליים המפורסמים והאיכותיים ביותר המשווקים בעולם. מדובר על וויסקי יוקרתי ששמו הולך לפני. המאמר יפרט מדוע הוא נחשב לטוב ביותר.

קרא עוד »