חיפוש

הוויסקי הטוב בעולם: ג'וני ווקר

ג'וני ווקר הוא אחד המשקאות האלכוהוליים המפורסמים והאיכותיים ביותר המשווקים בעולם.

מדובר על וויסקי יוקרתי ששמו הולך לפני.

המאמר יפרט מדוע הוא נחשב לטוב ביותר.

 

הסוגים השונים של ג'וני ווקר

גוני ווקר הוא וויסקי סקוטי הנמכר ביותר בעולם ונחשב לאיכותי ביותר מכיוון שהוא מיושן בחביות של עץ אלון ומופק מתערובת של גריין ומאלט. הכל התחיל מזבן סקוטי מקומי ששמו כשם המותג אשר מכר בצרכנייה שלו וויסקי שייצר בשיטה ביתית. הבן והנכד שלו המשיכו את המסורת והם אלו שפרסמו את המותג בעולם. כיום הוויסקי מיוצר במפעל גדול אך ניתן גם לבקר במבשלה המקורית של ג'וני ווקר. מבין הסוגים השונים של המותג ניתן למנות את הרד לייבל, בלאק לייבל, דאבל בלאק לייבל, גרין לייבל, פלטיניום לייבל, בלו לייבל, גולד לייבל וסווינג. הסוגים הללו נבדלים במספר השנים שלוקח ליישן אותם. למשל, את הסווינג מיישנים במשך 17 שנים לעומת הרד לייבל שמיושן במשך 3 שנים. לפיכך מדובר גם על טעמים שונים. למשל, לדאבל בלאק לייבל ישנם טעמים מעושנים כיוון שתהליך ההתיישנות נעשה בחביות אלון חרוכות. לעומתו, הגרין לייבל מורכב מתערובת של סוגי מאלט שונים. הסוגים המיושנים ביותר הם גולד לייבל ופלטיניום לייבל. תהליך ההתיישנות שלהם הוא 18 שנים לעומת הבלו לייבל שגילו הצעיר ביותר.

 

היכן ניתן להשיג את סוגי הוויסקי של ג'וני ווקר?

חנויות אלכוהול אונליין הן המקום האידאלי לרכישת ג'וני ווקר איכותי בסוגיו השונים. באתרים השונים ניתן למצוא מבצעים ומחירים משתלמים כאשר השיטה היא משלוח עד לבית הלקוח. למשל, ניתן להשיג ליטר בלאק לייבל במחיר של כ-150 ₪ במבצע או בלו לייבל במשלוח חינם. מדובר על חווית קנייה נוחה וקלה ממשווקים המבינים ענין מבלי לצאת מהבית. כך שאם אתם מארחים או מתארחים, מחפשים מתנה מרשימה לקולגות, לשותפים עסקיים, חברים או משפחה, צריכים בקבוקי וויסקי לאירוע פרטי או לאירוע חברה, זהו המקום האופטימלי לרכישה מהירה. מומלץ לבחור בחנות ווירטואלית המתמחה באלכוהול שיש לה מענה אנושי על מנת לקבל ייעוץ ולטפל בבעיות של משלוחים וכיוצא בזה.

 

מדוע ג'וני ווקר הוא משקה מבוקש?

כאשר מדובר על סמל עולמי יודעים בביטחון שמדובר על איכות של אלכוהול משובח השומר על רמת טעם גבוהה לאורך שנים. למרות שמדובר על טעם אישי, הוויסקי המבוקש ביותר הוא הבלו לייבל שזכה בפרסים רבים והוא גם הנמכר ביותר. אין להשוות אותו למשקאות אחרים הן מבחינת המחיר והן מבחינת האיכות. בכל הסוגים האחרים ישנן תערובות שונות המתאימות לתקציב מחיר ברמות שונות ולכן כל אחד יכול למצוא את הג'וני ווקר שלו. לפיכך, בחירת הבקבוק המתאים נעשית על פי טעם אישי ומחיר. לסיכום, כל שנותר הוא להזמין את אחד הבקבוקים של ג'וני ווקר ולהתרווח בספה.

 

כוס משקה

אולי יעניין אותך גם

בקבוק שמירה על קור
שתייה ואלכוהול
5 יתרונות של בקבוק שומר קור

בשנים האחרונות, בתקופת הקיץ החמה, אנחנו עדים לתופעה נרחבת על מדפי הסופר השונים ברחבי הארץ. הכוונה כמובן לבקבוקי הפלסטיק שצוברים אבק בכמויות גדולות. מבירור מעמיק

קרא עוד »