חיפוש

איזה אוכל הכי מומלץ להאכלת חתולי רחוב?

מאכילי חתולי רחוב רבים פנו אלינו לאחרונה וביקשו לדעת מה הוא סוג האוכל המומלץ ביותר להאכלה של חתולי רחוב. כשהגבנו לכמה מהפניות, התברר לנו שיש קבוצות גדולות של מאכילים קבועים ברחבי הארץ שרוצים לוודא שהאוכל שהם מעניקים לחתולים אכן מזין ומתאים עבורם מבחינות שונות. יצאנו לבדוק את העניין באופן מקיף עם יודעי דבר וחזרנו עם כל האינפורמציה שיש להכיר בנושא. הישארו אתנו ותהיו בטוחים שתצאו מפה מומחים בתחום.

 

האוכל המומלץ ביותר להאכלת חתולי רחוב – אוכל יבש

הבירור המעמיק שערכנו בכל הנוגע להאכלת חתולי רחוב העלה כי ההמלצה היא להעניק לחתולים אך ורק אוכל יבש. כלומר, אוכל שמגיע בשקיות ארוזות שמיועדות לחתולים בלבד. בדקנו את הנושא וגילינו שהבחירה באוכל זה נובעת בגלל שמירה על טריות המזון ומניעת קלקולי קיבה בקרב חתולים. שכן, מי שמאכילים חתולים באוכל טרי, עשויים לגלות כי חתולים יכולים לגשת אל האוכל כמה שעות לאחר מכן, כשהוא כבר אינו טרי ועשוי להיות מסוכן לאכילה. מזון יבש אינו מעלה את הבעיה הזו והוא יכול להישאר באוויר הפתוח למשך כמה שעות מבלי להתקלקל.

האכלת חתולי רחוב

מותג האוכל ה – 1 שכדאי להעניק לחתולי רחוב: רויאל קנין

חשוב מאוד שתדעו שיש 2 מותגי אוכל יבש לחתולים שנחשבים למומלצים ביותר בקרב מי שמחליטים להאכיל חתולי רחוב. הגענו למסקנה זו לאחר ששוחחנו עם מאכילי חתולים וביקשנו לדעת איזה אוכל יבש הם מעניקים להם, כדי שנגיע אל מותג אוכל לחתולים מומלץ במיוחד. רויאל קנין התגלה כמותג הטוב ביותר שנבחר על ידי מרבית מאכילי החתולים, אז כדאי שתרשמו לכם את זה בצד, שתדעו שזה האוכל שהכי כדאי לקנות.

מזון עבור חתולי רחוב

מותג האוכל ה – 2 שכדאי להעניק לחתולי רחוב: ווט לייף

 

אם אתם לא יכולים לקנות מסיבה כלשהי את רויאל קנין, המותג המועדף, כדאי שתדעו שתוכלו לבחור גם בווט לייף. ראוי לציין כי הבחירה במותג זה נובעת מתוך ההיכרות עמו. שכן, זה הפך להיות מותג אוכל לחתולי רחוב בגלל הסיבות הבאות:

  1. אפשר למצוא אותו בכל חנות
  2. מוכר כמזון רפואי שמתאים לחתולי רחוב חולים
  3. יש בו וויטמינים ומינרלים רבים

 

בחירה במותג איכותי – הבחירה הנכונה

חשוב מאוד לציין כי עליכם לבצע בחירה נכונה במותג איכותי בלבד. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שאתם מעניקים לחתולי הרחוב לא רק מזון שישביע אותם, אלא גם יחזק אותם ויאפשר להם להתמודד עם הימים החמים והקרים של השנה.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת מה הוא האוכל המומלץ ביותר להאכלת חתולי רחוב. בשלב זה יש בידיכם את כל האינפורמציה הדרושה, כך שנותר לכם רק לבחור את האוכל שמתאים עבורכם ביותר ולהעניק לחתולי הרחוב שבקרבת מקום את המזון המזין ביותר. נאחל לכם שיהיה בהצלחה ושתמשיכו להיות טובים.

האוכל הכי טוב

אולי יעניין אותך גם