חיפוש

איזה מתקן גירוד לחתולים שורד הכי הרבה זמן?

כל מי שאי פעם ניסו לגזור ציפורניים לחתול, יודעים עד כמה זו חוויה לא מומלצת ולא נעימה. לא בכדי, כי הציפורניים הם האמצעים שבעזרתם חתולים ניזונים, משחקים, צדים, ובקיצור, שורדים. לכן, הומצא מתקן גירוד של חתולים, כדי שהם יוכלו להשחיז ציפורניים על מתקנים אלו.

כדי לבחור את המתקן הנכון, יש צורך לקחת בחשבון כמה מרכיבים. אותם מרכיבים יאפשרו לחתול להשיג את מה שהוא היה אמור להשיג אם היה חי בטבע, שזה מענה של משחק והשחזת הציפורניים. בתוך כך, המתקנים העיקריים הם הבאים:

  • מתקנים אנכיים – אלו הם מתקני גירוד לחתולים אשר בנויים לגובה וכוללים תאים, מוטות טיפוס ועוד.
  • מתקנים אופקיים – מתקני גירוד לחתול מהסוג הזה, הם מתקנים המהווים משטח לפי גדלים. גם אלו יכללו תאים.

בחנות gag-lachayot.co.il תוכלו למצוא סוגים שונים של מתקנים, או המשיכו לקרוא.

 

מתקן גירוד לחתולים: אופי החתול – פקטור חשוב!

כאשר מעוניינים לרכוש מתקן גירוד של חתולים, חשוב לקחת בחשבון קודם כל את האופי של החתול. כנגזרת מהאופי של החתול, בוחרים את רמת העמידות של המתקן. בעוד כי מתקנים מסוימים עמידים מאוד ועשויים בד מאוד דחוס, הם יתאימו לחתולים בעלי אופי יותר פראי.

אם רוכשים מתקן גירוד לחתולים מסוג שאינו איכותי, חתולים בעלי אופי פראי יפרקו את המתקן בתוך כמה ימים ספורים. בתוך כך, חתולים פראיים בדרך כלל יצריכו גם מתקן אטרקטיבי יותר. הם עשויים להפסיק לגלות עניין במתקנים הסטנדרטיים די במהרה.

חתולים

כמה עולה מתקן לחתולים ומה יכלול?

לא בטוחים כמה לשלם על מתקני גירוד לחתול? ובכן, מתקני גירוד מיוצרים במגוון רחב של צורות, גדלים וחומרים שונים, ככה שבהתאם לכך נקבע המחיר של מתקנים אלו. באופן טבעי, מתקנים אטרקטיביים יותר יהיו יותר יקרים ויגיעו גם לכ-550 ₪ – 850 ₪ ומעלה.

מתקנים מסוימים יכללו את האלמנטים הבאים:

  • תאים מרופדים
  • מדרגות
  • עמודי טיפוס
  • חוטי משחק תלויים על המתקן ועוד.

בבחירת המתקן, יש לקחת בחשבון את גובה החתול. כדאי לדעת, חתולים קטנים עשויים להעדיף מתקנים אופקיים. זאת, בניגוד לחתולים גדולים שעשויים להעדיף מתקנים אנכיים וגבוהים.

 

לסיכום, איך להוזיל עלויות אביזרים ומזון לחתולים?

בין אם מחפשים צעצועים לחתול, מתקני גירוד, מזון חתולים איכותי או כל דבר אחר לחתול, ההמלצה בימינו היא לערוך השוואת מחירים. השוואת מחירים בין חנויות חיות מחמד יכולה לחסוך בין כ-15% – 25% על כל רכישה, שכן הפערים במחירים עשויים להיות משמעותיים.

לסיכומו של דבר, בין אם רוכשים מוצר כזה או אחר לחתול, חשוב לקחת בחשבון את האיכות של החומרים. בעוד שחומרים מסוימים יכולים להיות רעילים לחתולים, חשוב לבחור אך ורק חברות מוכרות בתעשייה. אחרת, אתם מסכנים את החתול בהרעלה, חלילה.

מגרד חתולים

אולי יעניין אותך גם