חיפוש

מה החשיבות של הדברה מידי שנה במטבח הבית

כבר כמה שנים שאנחנו עורכים הדברה שנתית במטבח שלנו כדי להרחיק את המזיקים שאוהבים לבקר בצלחות ובמרצפות שלנו. השנה החלטנו לכתוב על כך מדריך מקיף ולהעלות את המודעות בנושא. שכן, נדמה לנו שיש אנשים שחוששים לבצע הדברה במטבח מסיבות שונות. הישארו אתנו ותגלו מה החשיבות של הדברה שכזו ולמה כדאי לכם ליישם אותה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנחנו כותבים לאחר ששמענו שסימה השכנה בוחרת שלא להדביר את המטבח שלה מחשש שהחומרים הרעילים יגיעו למאכלים שהיא מכינה מידי יום. הסברנו לה שהדברה מתבצעת באופן מבוקר ומבלי שיש מאכלים וסירים על הגז. כך שבעצם, אין סכנה של הרעלה, אבל היא בשלה. כדי להביא את העניין למודעות ולגרום לסימה להפסיק לרדוף אחרי תיקנים ומעופפים עם כפכף, החלטנו לכתוב את המדריך הנוכחי.

 

אז מה החשיבות של הדברה מידי שנה במטבח הבית?

החשיבות היא עליונה. מדובר בעניין שיכול לשנות את החיים שלכם מ – 0 ל – 100. כדי שנוכל להסביר לכם כמה זה משנה חיים אנחנו צריכים רגע להציג בפניכם סיטואציה שהייתה יכולה לקרות לכם. נניח שהייתם מגלים שיש לכם פשפשים בבית, הייתם מבצעים באופן מידי הדברת פשפשים  בחדרי הבית, נכון? שכן זה ידוע שפשפשים יכולים להגיע אל כל חדרי הבית וקשה מאוד להיפטר מהם. אם כך, זו בדיוק הסיבה שצריכה לגרום לכם ליצור קשר עם מדבירים מומלצים שיגיעו אל המטבח שלכם.

 

למה צריך להדביר מידי שנה את המטבח?

אם עדיין לא השתכנעתם, אנחנו נציג בפניכם אתה הסיבות שגרמו לנו להדביר את המטבח לא רק באופן חד פעמי, אלא אחת לשנה. הנה כמה מהבולטות שבהן:

  • כי נמאס לנו לגלות שאכלנו קורנפלקס עם נמלים
  • כי אנחנו לא מסוגלים לשמוע את הצרחות של הילדים כשהם רואים תיקן מתרוצץ להם בין הרגליים
  • כי היתושים עוקצים את כולנו בזמן הכנת האוכל וזה נוראי

יש עוד הרבה סיבות, אבל אלו העיקריות ביותר שלדעתנו הכי חשוב שתדעו.

 

בחירה של מדביר – לא עניין של מה בכך

ראוי לציין בפניכם שבחירה של מדביר שיגיע אל הבית שלכם אחת לשנה צריכה להיעשות באופן שקול. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים שמדובר במדביר מקצועי ואמין. כזה שיכול להבטיח לכם שלא יהיה רעל על הסירים או במקומות שבהם אתם אוכלים. אם לא די בכך, אתם כמובן צריכים להיות בטוחים שמדובר במדביר שיבצע את העבודה שלו ויאפשר לכם לקבל לפחות שנה של שקט ממזיקים. אחרת מה עשיתם בזה? חשוב שתשימו לב שאתם בוחרים נכון, זה יאפשר לכם לחיות טוב במטבח שלכם.

 

כמה מילים לסיום

עד כאן המדריך שאולי יגרום לסימה ולכם להבין שיש חשיבות עליונה בהדברה מידי שנה במטבח הבית. מאחלים לכם שלא תדעו עוד מזיקים.

תרסיס

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »