חיפוש

למתנה הזו אף אחד לא יצפה 3 מתנות מקוריות לראש השנה

החגים בפתח, ההכנות בשיאן וההתרגשות מורגשת באוויר. חוץ מארגון של ארוחות חג ובגדים חגיגיים, אנחנו שוברים את הראש על מתנות חג לקרובים אלינו. ראש השנה הוא חג שמסמל התחדשות והתחלה, וזו ההזדמנות שלנו להראות אהבה למשפחה ולחברים. תמיד אפשר לקנות כלי הגשה או להביא זר פרחים שיתקבלו בחיוך מנומס. אם אתם מחפשים להפתיע, הכנו לכם המלצות למתנות מקוריות לכבוד החג.

 

מתנת חג

החגים הם זמנים של משפחתיות ולכידות חברתית. סביב שולחן אחד אנחנו יושבים עם האנשים היקרים והאהובים עלינו ונהנים מארוחה חגיגית ושמחה. אם אתם מתארחים ורוצים לפנק את המארחים שלכם, תסכימו אתנו שמתנת החג הטובה ביותר היא מזון. מזון טעים ומפנק שיסגור פינה לנשנוש במהלך היום או לקינוח בסוף הארוחה.

 

אוכל, קדימה אוכל

כשאנחנו מציעים לכם להביא מזון כמתנת חג, אנחנו מתכוונים לפינוק. תבנית אורז או סלט ירוק, הם תוספת נחמדה לארוחה, אבל בשביל מתנה כדאי להשקיע קצת יותר. חשבנו עבורכם על כיוונים מרעננים ומפנקים של מתנות חג אכילות וטעימות במיוחד. הישארו אתנו כדי להיות האורחים האהובים ביותר סביב שולחן החג.

 

פירות העונה

פירות באים בטוב בכל מצב ובכל זמן, אבל אחרי ארוחה כבדה הם המנה האחרונה האולטימטיבית. ארוחת חג היא ארוחה עמוסה בכל טוב בצורת שלוש מנות עם שפע של מטעמים שלא משאירים מקום בקיבה. זה הזמן למגש פירות העונה. הביאו כמתנה מגשי פירות לחג מושקע, מגוון וצבעוני ותראו איך כולם מתלהבים ונהנים מכל ביס.

 

דברו אלי בפרחים

פרחים תמיד כיף לקבל, הם צבעוניים, ריחניים ויפים. אבל במקרה, או שלא, אנחנו לא מדברים על פרחים שגדלים בשדה, אלא על פרחים משוקולד. חשבנו על מתנת חג טעימה שהמארחים שלכם ישמחו באמת לקבל. זר פרחים משוקולד הוא גם יפה, גם מקורי ובעיקר טעים. שוקולד הוא לגמרי מתנה מושלמת, בטח כשהוא מגיע בצורת פרחים.

 

מתוקים הם סוג של נחמה

אם אתם אנשים של מתוקים, אולי דווקא המתנה הזאת היא המושלמת כמתנת חג. הזמינו או הכינו בעצמכם מגש קינוחים מפנק. זה יכול להיות מגש של קינוחי כוסות או מגש של עוגות ועוגיות איכותיות, העיקר שיהיה יפה וטעים. מגש קינוחים הוא פינוק אמתי לראש השנה, חג שהסמל שלו הוא תפוח בדבש.

 

לסיכום

אם הגעתם עד לכאן, יש לכם דבר משימה אחת פחות. לא תצטרכו לשבור את הראש כדי להחליט מה להביא. אם אתם מתארחים, או סתם רוצים לפנק את המשפחה והחברים לקראת ראש השנה, אתם יודעים איך לעשות זאת. מגש פירות או קינוחים, זר שוקולדים או כל מזון מפנק אחר, הם המתנה המושלמת. הרי ברור שאין מתנה שימושית כמו אוכל מפנק שכולם נהנים ממנו. שיהיה לכולם חג שמח ושנה טובה ומתוקה J

פירות חתוכים

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »