חיפוש

לאילו אירועים מומלץ להזמין קייטרינג מקצועי

האוכל שמוגש באירוע, בין אם קטן או גדול, הוא קריטי למען הצלחתו – זאת מכיוון שחלק ניכר מהאורחים יזכרו בסוף הערב במיוחד את האוכל. לכן, במידה והאוכל מוצלח, בדרך כלל גם האירוע כולו ייזכר כמוצלח. באותה מידה עלולה להיות מושפעת שביעות רצונם של האורחים במידה והאוכל לא מוצלח. אז מה כדאי לדעת כשמזמינים קייטרינג לאירוע שאתם מארגנים? הכתבה הבאה נועדה למענכם.

 

קייטרינג לאירועים

החל מאירועים קטנים כמו בת או בר מצווה, ברית, מסיבת יום הולדת ועד אירועים גדולים כמו חתונה או כנסים מקצועיים או עסקיים בני מאות משתתפים – קייטרינג הוא אחד האמצעים הנוחים והיעילים ביותר להשבעת רצונם ורעבונם אורחי האירוע. לא מדובר רק באמצעי פרקטי – הקייטרינג הוא ממש חלק בלתי נפרד מיצירת אווירה ייחודית לאירוע, דרך יצירתית לפנק את האורחים ולהודות להם על שבאו.

 

מדוע לא להכין אוכל לאירוע עצמאית?

גם אירועים קטנים יכולים לכלול עשרות אורחים. להכנת האוכל יתרונות כמו חסכון בכסף, שליטה מלאה במרכיבים ועוד. אולם ישנם גם חסרונות שחשוב מאד לקחת בחשבון. למשל, לאחר הכנת אוכל לאירוע בסדר גודל של עשרות אנשים, אתם עלולים להיות מותשים בעת האירוע עצמו.

בנוסף, מבחר האפשרויות שחברות קייטרינג מציעות הוא רחב ומגוון – ככל הנראה יותר מה שמאפשרים הכלים העומדים לרשותם של טבחים לא מקצועיים. מומלץ להפקיד את משימת הבישול בידיים מקצועיות על מנת להתמקד בארגון הכולל של האירוע, והאירוע עצמו.

 

איזה מאכלים לבחור?

הבחירה במנות שירכיבו את הקייטרינג עלולה להיות מאד מאתגרת בשל המבחר העצום שניתן למצוא. במיוחד אם בוחרים קייטרינג חלבי, מבחר האפשרויות פשוט לא נגמר. כדי לבחור נכון ובאופן שיתאים במידה הרבה ביותר לאופי האירוע והאורחים, מומלץ להתייעץ עם אנשי המקצוע מהם בחרתם להזמין את שירותי הקייטרינג.

 

כיצד לדעת באיזו חברת קייטרינג לבחור?

בעת בחירת הקייטרינג אסור לקחת סיכונים מיותרים. זאת מכיוון שחברת הקייטרינג אמונה במידה רבה על אופי והצלחת האירוע כולו! הקייטרינג מוכרח להיות איכותי. אבל איך אפשר לדעת באיזו חברה לבחור?

קודם כל, עליכם לוודא שהחברה זמינה לשירות בזמן האירוע שלכם. אם החברה לא זמינה, אין בכלל על מה לדבר. בנוסף, עליכם לפנות מראש לחברת קייטרינג שמתמחה בסגנון קולינרי שאתם והאורחים שלכם נמשכים אליו באופן מיוחד.

 

לסיכום

כאשר מדובר באירועים קטנים כמו ברית, בר\בת מצווה או יום הולדת, הכי טוב לבחור את חברת הקייטרינג על סמך התפריט שהיא מציעה. יש לחפש שירותי קייטרינג אשר מתבססים על מזון איכותי, כוללים פתרונות הגשה פרקטיים ונוחים עבור האורחים, ורצוי גם חברה שיש לה ניסיון של שנים. תוכלו לדעת שמדובר בחברה שאפשר לסמוך עליה כאשר התפריט עשיר במגוון סוגים שונים של מאכלים. לעומת זאת, במידה והתפריט דל במיוחד ייתכן שהחברה לא די מיומנת או מנוסה.

עמדת אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »