חיפוש

הסכין כבר לא חותכת את המתח באוויר? 4 סכיני מטבח חדות ואיכותיות

הגיע הזמן להפסיק לפתח סנטימנטים לסכין המטבח הישנה שלכם. אם היא כבר לא חותכת, גם לאחר השחזה, זה הסימן להחליף. מתי יודעים שהגיעה העת להיפרד וגם, 4 סכינים שאנחנו סופר ממליצים עליהן.

 

איך יודעים שהגיע הזמן להחליף סכיני מטבח?

סכיני מטבח איכותיות בגדול יכולות להחזיק גם עשרות שנים. אבל אם שנייה נחזור למציאות, אנחנו לא חיים במעבדה ולפעמים קורים דברים שאנחנו לא ממש מתכננים. מתי אנחנו יודעים שצריך להחליף את סכיני המטבח?

  1. "פצעים" גדולים בלהב

אם עבדתם פעם כמלצרים במסעדה, אתם יודעים כמה השף קשור לסכינים שלו וזה לא סתם. אם לא נוהגים בסכיני המטבח בעדינות הנדרשת, הם עלולים לקבל "פצעים" שיהרסו את הסכין.

 

  1. שפיץ הלהב שבור או עקום

אולי מהדברים שיותר קשה להסתכל עליהם, שפיץ להב שבור או עקום. בדרך כלל קורה מנפילה של הסכין על משטח קשיח.

 

  1. ידית הסכין שבורה

אם הידית של הסכין שבורה, עדיף לא לנסות לתקן אותה, מדובר על סכנה בטיחותית.

כמובן יש עוד מגוון סיבות להחליף את סכיני המטבח שלכם וציינו פה רק חלק. לפעמים גם סתם בא לנו להתחדש וזה אפילו הסיבה הכי טובה שיש!

 

לכל סכין את המומחיות שלה

סכין לחם, סכין בשר, סכין ירקות, כל סכין בנויה באופן אחר על מנת לבצע את העבודה בצורה הנכונה, היעילה והבטיחותית ביותר. חשוב להתאים את סוג הסכין לאופן החיתוך. גם אם אתם בשלנים מתחילים, חשוב שיהיה לכם במטבח לפחות כמה סוגי סכינים שיקלו עליכם.

 

בשורה התחתונה: קבלו 4 סכיני מטבח חדות ואיכותיות

אחרי שהסברנו מתי כדאי להחליף סכיני מטבח ומה חשוב בבחירת הסכין, נעבור ל-4 סכיני מטבח שאנחנו ממש אוהבים

 

יאמאוואקי 240 מ"מ  VG10

סכין המיועד לפריסת בשר, והוא הרבה מעבר ליפה. הוא קל משקל עם להב ארוכה, חדה ואיכותית. הסכין הזה הוא השדרוג המושלם למטבח שלכם.

 

היגאשי 170 מ"מ 10Cr15CoMoV wave

סכין ירקות מבית המותג היקארי, מפלדת אל-חלד איכותית, בגימור פלדת דמשק עם עיצוב בהשראת גלי הים. ההשחזה של הסכין דקה ובכך מאפשרת חיתוך דק ומדויק.

 

קאנצון 200 מ"מ

סכין שף המשלבת את היתרונות של המזרח והמערב. ידית נוחה וחזקה, לצד פלדת פחמן יפנית חדה וקלה. סכין מושלמת למי שאוהב לבשל את כל העולמות.

 

סאנקראפט 200מ"מ VG10 SC

סכין שף עם להב מפלדת אל-חלד מתקדמת, בגימור דמשק. מחיר נוח ביחס לתמורה גבוהה ומקצועית.

 

לסיכום

נכון, סכיני מטבח איכותיות מחזיקות שנים רבות, אבל לפעמים במרוצת הזמן הסכין נשחקת וצריך להחליף. ציינו 3 מקרים בהם חשוב להחליף סכין: "פצע" בלהב, שפיץ להב שבור, או ידית שבורה. ואם בחרתם להחליף, קיבלתם 4 המלצות סופר חמות לסכינים שאנחנו ממש אוהבים, תיהנו.

סכיני מטבח

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »