חיפוש

3 היתרונות הגדולים של גריל גז על פחמים

זה לא משנה אם אתם קרניבורים או טבעוניים, יש דבר אחד שמשותף לכל בני האדם באשר הם – אף אחד לא יכול לסרב לקבל מנת בשר (רגילה או טבעונית)

שיצאה הרגע מהגריל.

הריח והטעם שהגריל מעניק לכל נתח ונתח מנצח כל מאכל אחר.

אם אתם נמנים כחלק מקהילת "מכורי על האש",  אתם כנראה עברתם בשנים האחרונות לשימוש בגריל גז. המאמר הזה מיועד לכם ובעיקר עבור הקוראים שטרם עשו את המעבר המהותי הזה, ועדיין נוסעים אחת לכמה זמן לתחנת דלק הקרובה לבית בשביל לחפש פחמים לגריל הפחמים שלהם.
אם אתם קוראים את השורות האלו ואין לכם עדיין גריל גז, טוב שהגעתם לכאן. בשורות הבאות נציין עבורכם את היתרונות העצומים שיש לגריל גז על פני גריל פחמים ואתם כבר תחליטו אם מתאים לכם להשתדרג או לא.

 

גריל גז מלכלך פחות מאשר גריל פחמים

גריל גז לא גורם לכם לסיים את הכנות הבשר עם כתמים שחורים על הבגדים, הפנים והידיים. כך שאתם לא צריכים להיות עסוקים כל הזמן בלנקות את עצמכם ולחכות לרגע שבו תוכלו לזרוק את הבגדים לסל הכביסה ולהיכנס למקלחת. גריל גז מאפשר להכין את הבשר בנוחות וללא צורך בניקיון תמידי (ובמיוחד אם ברחתם בגריל איכותי כמו זה שנמכר אצל אתר "גריל").

 

גריל גז מצריך הרבה פחות הכנות לעומת גריל פחמים

מכירים את הפעם ההיא שהתארגנתם לקראת ה"על האש" על גריל פחמים, מבחינתכם הכל היה מוכן. הבשר, התבלינים, השיפודים, הגריל, מה לא. אבל מה שכחתם? לקנות פחמים.
הרגע הזה שבו אתם מבינים שצריך לצאת ולחפש פחמים בתחנת דלק קרובה או בסופר, איזה רגע נוראי.
אנחנו יכולים לומר לכם שאנחנו וכל מי שעבר לגריל גז, כבר לא מתעסקים עם הנסיעות האלה.
מדובר ביתרון משמעותי, יש הרבה פחות הכנות כשמכינים בשר בגריל גז.

 

גריל גז לא מלכלך את הבשר בעשן

אתם בטח מכירים את הטעם השרוף שמתלווה אל ההכנה של הבשר על גריל פחמים. רבים מאתנו בוחרים להכין בשר על גריל פחמים בעקבות הטעם המיוחד הזה. אבל מעטים עוצרים רגע לחשוב על הפן הבריאותי שבצריכת בשר מסוג זה. כאשר אתם אוכלים בשר שהוכן על גריל פחמים, אתם בעצם אוכלים בשר עם שאריות של פחמים, בשר מעושן. זהו בשר לא בריא בלשון המעטה.
כאשר אתם אוכלים בשר שהוכן בגריל גז, אתם יכולים להיות בטוחים שמדובר בבשר בריא הרבה יותר, כזה שלא עטוף בשאריות של פחמים ועשן.

עד כאן ציינו עבורכם את 3 היתרונות הגדולים של גריל גז על גריל פחמים. אנחנו מקווים שתחליטו נכון בכל הנוגע להכנת הבשרים שלכם, העיקר שיהיה לכם בתיאבון.

 

המבורגרים

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »