חיפוש

3 דרכים לשדרג את המטבח הביתי

יש כל כך הרבה דרכים לשדרג את המטבח הביתי ולגרום לו להיות לא רק מעוצב בחן, אלא גם נוח לשימוש. אם הגעתם למסקנה שהגיע הזמן לשדרג את המטבח שלכם, כדאי שתדעו שהגעתם אל המקום הנכון ובזמן הנכון. שכן, בשורות הבאות נציג בפניכם את כל הפרטים שאתם צריכים לדעת בנוגע לשדרוג המטבח שלכם. הישארו אתנו ותצאו חכמים יותר משהגעתם.

 

תכירו קודם כל את אלו שסייעו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את  3 הדרכים שיאפשרו לכם לשדרג את המטבח הביתי שלכם, כדאי שתדעו שלא כתבנו את המדריך הנוכחי בעצמנו. שכן, היה לנו חשוב לפנות אל מי שמכירים את התחום באופן מעמיק. לכן, פרסמנו פוסט בפורום שעוסק בעיצוב מטבחים וביקשנו מהגולשים לציין בפנינו את הדרכים שהם מכירים ועשו בהן שימוש לשדרוג המטבח הביתי שלהם. לשמחתנו, קיבלנו מעל ל – 120 תגובות שסייעו לנו בכתיבת המדריך. אם לדייק, ניתן לומר כי בחרנו את 3 הדרכים הנפוצות ביותר שהוצעו לנו לשדרוג המטבח והן יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

תכירו את הדרך ה – 1 לשדרוג המטבח הביתי שלכם: באמצעות מערכת מים תת כיורית

תשכחו מהימים שבהם הייתם צריכים לגשת אל המקרר בשביל להוציא בקבוק מים קרים או לחמם מים בקומקום ולהמתין עד שירתחו. שכן, היום יש מערכת מים תת כיורית שיכולה לספק לכם את כל השירותים הללו בקלות וללא כל מאמץ. אלו שיש להם את המערכת הזו ציינו כי היא משמשת אותם לצריכת הדברים הבאים:

  • מים קרים
  • מים חמים
  • סודה

שימו לב – אם אתם מתכננים לרכוש מערכת מים תת כיורית המלצות הן הכרחיות. תבררו פרטים עם מי שרכשו את המערכת ותוודאו שהוא מרוצה מהדגם ומהחברה הנבחרת.

 

תכירו את הדרך ה – 2 לשדרוג המטבח הביתי שלכם: באמצעות אי

האי הפך להיות פריט חובה בכל מטבח. זה הרי ידוע שמדובר ברהיט שמאפשר לא רק לשדרג את המטבח מבחינה עיצובית, אלא גם מבחינה פרקטית. פשוט בגלל שהוא מאפשר לכם לאחסן את כל הדברים שהיו עד עתה על השיש והפריעו לכם בהכנות האוכל.

 

תכירו את הדרך ה – 3 לשדרוג המטבח הביתי שלכם: באמצעות שינוי תאורה

אם במשך כמה שנים טובות לא החלפתם את הנורות במטבח, תדעו שזו ההזדמנות. מסתבר שהחלפה של תאורה במטבח יכולה לשנות את המראה שלו באופן משמעותי. רבים ציינו כי הם בחרו בתאורה גדולה וחזקה שאפשרה להם לראות פתאום את המטבח באור אחר. היו מי שאמרו שהחלפת התאורה אפשרה להם להכין אוכל בקלות יותר, כך שנשמע שיש פה דרך שחשוב ליישם אותה.

 

לסיום

עד כאן 3 הדרכים שיאפשרו לכם לשדרג את המטבח הביתי שלכם בקלות. תיישמו אותם ותגלו איך החיים שלכם במטבח משתנים בן רגע, שיהיה לכם בהצלחה!

חלל מעוצב

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »