חיפוש

אמורה מיו: הטאבון שיסדר לכם פיצה איטלקית בכל ערב

חולמים לאכול בכל ערב פיצה איטלקית או לארח בצורה מושלמת את המשפחה והחברים – קבלו את הטאבון האידיאלי שהולך להיות החבר הכי טוב שלכם בבית.

 

למה צריך טאבון בבית?

המטבחים ואביזרי הבישול והאפייה שלנו משודרגים בכל שנה ושנה במטרה להקל עלינו במלאכת הבישול והאפייה. למרות שאנשים רבים מזמינים בקליק אחד משלוח מזון הביתה ועל אחת כמה וכמה פיצה, אין כמו להכין אותה לבד בדיוק כמו שאוהבים, חמה וטעימה. כאן נכנס לתמונה הטאבון המתקדם ooni koda 16 הנייד שניתן להזיז למקומות שונים בחצר הבית, במרפסת ואפילו לנייד לשטח. האפשרות להכין ערב פיצה לילדים או לארח מבלי להזמין בכל פעם פיצה בטייק אווי, היא חיסכון עצום מבחינה כלכלית. יתרה מכך, הילדים יכולים לבחור מה לשים על הפיצה ולכן כל מה שצריך הוא את המוצרים הדרושים.

 

מדוע כדאי לבחור בטאבון ooni?

מדובר על טאבון איכותי ומתקדם שיוציא את הפיצות שלכם בדיוק כמו בפיצרייה. הטאבון יכול לעבוד באמצעות פחם או עץ מיוחד המעניק לפיצה את הטעם האורגינלי ועל ידי הבערה של גז. אחד מהסוגים שלו בנוי בצורה שבה נכנס אוויר בצורה אופטימלית דרך צינור היושב מעליו כמו ארובה קטנה. בנוסף, הדלת שלו שקופה ועשויה מזכוכית ואלומיניום, מה שמאפשר לו לשמור על החום מעבר לכך שרואים את הפיצה נאפית דרך הזכוכית השקופה. אך הדבר הכי יעיל בטאבון הוא שיש לו תרמומטר דיגיטלי ולא לייזר ולכן ניתן לראות את מידת הטמפרטורה המדויקת שלו.

 

היתרונות של הטאבון הביתי

מלבד היכולת לנייד את הטאבון בבית ובשטח, ניתן לאפות בו הכל. בנוסף לפיצות תוכלו להכין באמצעותו דגים, בשר, ירקות צלויים, לאפות לחם, פוקאצ'ות וכמובן פיצה. היכולת לאפות מגוון גדול של מזון היא בזכות הטמפרטורה של הטאבון. כלומר, הטמפרטורה יכולה להגיע עד 500 מעלות צליוס ולכן הוא נחשב לטאבון ברמה גבוהה. בנוסף, הגודל של התנור מאפשר הכנת מנות גדולות ולכן פיצה משפחתית היא אופציה מצוינת. יתרון נוסף הוא השימוש בבלון גז שבזכותו ניתן לנייד את הטאבון או חיבור לצינור גז קבוע שחוסך שימוש בחשמל. הטאבון מגיע מורכב ואין צורך להתקין אותו, דבר שמהווה יתרון יעיל למי שלא אוהב להתעסק בהרכבות והתקנות.

 

שמירה וניקוי של הטאבון

כאשר רוכשים טאבון לבית מומלץ לרכוש גם כיסוי שמשונית שיגן עליו מאבק ורטיבות. מבחינת ניקוי הטאבון, לא צריך לנקות בכל פעם אחרי שמשתמשים בו, אלא אם נזלו גבינה או שומן בצורה משמעותית. למרות זאת, חשוב מדי פעם לנקות את הטאבון כשהוא קר בצמר פלדה ובמטלית. רק אם אין ברירה אפשר להשתמש במעט מים, אך בשום אופן לא להרטיב את הטאבון בהרבה מים כדי שלא יספגו בו ויגרמו לנזקים.

פיצות

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »