חיפוש

אילו מאכלים שווה להחזיק במטבח בבית עסק

בתי עסקים רבים בתחום המסעדנות מוצאים את עצמם משקיעים רבות בסחורה המגיעה אליהם מהספקים.

באופן טבעי ישנם מאכלים המחזיקים יותר זמן מבחינת טריות וטעם לאורך זמן ובתנאים מסוימים.

על מנת להתנהל נכון כלכלית ולהבין את מטרת העסק חשוב להבין אילו מאכלים שווה להחזיק במטבח.

 

אילו מאכלים יחזיקו לטווח הארוך

כאשר אנו חושבים על בחירת מאכלים לבית העסק שלנו, חשוב להכיר את עולם הקולינריה ואת מאפייניהם של המוצרים השונים. מוצרי חלב, כולנו יודעים, עלולים להתקלקל במהירות ואם החלטתם לעשות שימוש תדיר במוצרים אלו יש לקבוע תחלופה תכופה כדי לשמור על טריות המוצרים ובריאות הלקוחות. ישנם כמובן מוצרים שיחזיקו זמן רב יותר, כפי שניתן למצוא בדוכני שייקים שצברו תאוצה בשנים האחרונות. חומרי גלם כמו פירות קפואים הנועדים ליצירת מיצים ושייקים שונים בתוך מכונות ברד, יכולים להחזיק זמן רב בתנאי הקפאה נכונים.

 

פירות קפואים

כאמור, פירות קפואים עשויים לשמור על איכויותיהם לאורך זמן, אך זהו לא היתרון הבולט היחיד שלהם. בימי הקיץ החמים, בייחוד במדינה קיצית כמו שלנו, בה מסתובבים בבגדים קצרים במשך עשרה חודשים בשנה, דוכני המיצים המרעננים הפכו לשם דבר בקרב צעירים ומבוגרים כאחד, ושייק צונן ובריא יכול להחליף את המילקשייק עתיר הקלוריות ולספק רעננות גדולה יותר. עצם העובדה שהפירות הקפואים הפכו לפתרון הבריא ביותר, וכן העובדה שהקפאת הפרי שומרת על בשלותו וטריותו לאורך זמן, הופכת את צריכת שייק פירות ללא תוספים, צבע מאכל או תוספת סוכר- לבחירה האולטימטיבית עבור ישראלים רבים.

 

קפה- סם החיים

אם החלטתם לפתוח עסק העוסק במשקאות, או בכלל, המרכיב ההכרחי של כל מקום שכזה הוא- קפה. קפה הוא מה שמניע את עולמנו, ובייחוד זה הקפיטליסטי, בו שעות העבודה הופכות לכל שעות היממה והעובדים חייבים זריקת קפאין להזרמת הדם ולחידוש האנרגיה והמרץ. חיי מדף של קפה, אם מטופל נכון, עשויים להיות ארוכים למדי. שקית פולי קפה הנרכשת לטובת בית עסק, למשל, אם תישאר סגורה, יכולה להחזיק עד תשעה חודשים ועדיין לשמור על טריותה. שקית פולי קפה פתוחה, לפני שנטחנה, תחזיק עד חצי שנה מבלי לאבד את טעמה.

 

תה- הבחירה הבריאה

בניגוד לקפה הממריץ והאנרגטי, התה הוא הבחירה הקלאסית אם נבחר להקל על העיכול לאחר ארוחה כבדה, או להתחמם בימים חורפיים. סגולותיו הרפואיות ידועות לכל, והוא משקה מנחם למדי. לצד הגשת קפה בבית העסק, אפשרות של הגשת תה תהיה פופולרית מאוד בקרב אנשים רבים, שלא בהכרח רוצים אספרסו לאחר הארוחה. תה קר הוא דבר מרענן ביותר, וחליטות שונות בימי החורף עשויות להיות אטרקציה של ממש בקרב חובבי התה. אחסון תה בתנאים הנכונים, אם מדובר בתיונים בשקית, יכולים להחזיק בין חצי שנה לתשעה חודשים.

כאשר אנו בוחרים את המאכלים והמשקאות לבית העסק, ואנו חושבים על מוצרים שיחזיקו לאורך זמן, חשוב לזכור תמיד לוודא את תוקף המוצרים, לדאוג לאספקה ותחלופה קבועה שלהם, על מנת לשמור על בריאות הלקוחות.

תותים ופטל

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »