חיפוש

איך תכתבו את ריהוט המסעדה לאוכל שאתם מגישים בה?

במדינה שלנו נפתחות מאות של מסעדות מידי שנה: מסעדות קונספט, מסעדות יוקרה, סניפי רשתות, מסעדות מזון מהיר וכו'. לא משנה איזה סוג של מסעדה נפתחת, ההשקעה תמיד תהיה מאות אלפי שקלים של השקעה פלוס הרים של אנרגיה ורצון טוב. מציאת מקום, שכירות, עיצוב, גיוס עובדים, היתרים ורישיונות, חומרי גלם והנושא שלשמו התכנסנו ריהוט.

 

עיצוב וריהוט הם חלק דומיננטי במסעדה

אז כמו שאמרנו, בכל שאר הנושאים שבהם חרוכה הקמת מסעדה, אין לנו איך לעזור. אבל אנחנו מומחים ב – ריהוט למסעדות. לא משנה אם מדובר במסעדה קטנה או גדולה, אם אנשים אמורים לשבת לאכול בה הריהוט צריך לשרת את העיצוב והקונספט של המסעדה ואפילו להוסיף. בהמשך המאמר אנחנו ננסה להתייחס לבחירת רהיטים למסעדה ואילו סוגי רהיטים מתאימים במיוחד למסעדות!

 

האם יש סוגי ריהוט מיוחדים למסעדות?

כשאנחנו חושבים על רהיטים למסעדות ישר עולה לנו שולחנות וכיסאות, הרי בכל מסעדה יש כאלו והם בסופו של דבר נמצאים במגע ישיר עם הלקוחות והסועדים של המסעדה. ישנן מסעדות שכוללות גם בר או דלפק גבוה ואליו צריך לצרף גם כיסאות בר – ובשביל שהלקוחות לא יתבאסו לשבת על הבר (סיפור אמיתי, בעלי מסעדות ותיקים בטח מהנהנים עם הראש עכשיו) אנחנו צריכים לחשוב על עיצוב הכסא והבר בצורה הטובה ביותר.

 

מה הקו שאמור להוביל אותנו בבחירת ריהוט למסעדה?

נתחיל ונגיד שנוחות ואיכות לפני הכל, אבל בגלל שאנחנו נמצאים בתקופה ובזמן שבה יש ריהוט שהוא גם נוח, איכותי, עשוי מחומרים טובים וגם מגיע בשלל סגנונות עיצוב. לכן אנחנו לא רוצים להציג בפניכם כאילו יש צורך לבחור בין השניים כי אין. אז ברגע שאתם מחליטים, או מעצבת הפנים שלכם, על קו עיצובי למסעדה אתם יכולים להתחיל לחפש רהיטים שישלימו את המראה ויזרמו עם הצבעים והטקסטורות.

 

לחשוב מחוץ לקופסא זאת לא סתם קלישאה!

כשאנחנו מבקשים ממכם לנסות לחשוב מחוץ לקופסא אנחנו יודעים עד כמה זה קשה. אתם יכולים להסתובב בחנויות רהיטים שאתם אוהבים ולחפש השראה, לחפש באתרי האינטרנט עיצובים למסעדות, לדבר עם מעצבות פנים, לשוטט באפליקציות: פינטרסט, אינסטגרם … כל האמצעים כשרים. בערוצים האלה תוכלו לעשות חיבורים חדשים שלא חשבתם עליהם, להיחשף לשילובים מעניינים, עיצובים שלא ששמתם אליהם לב קודם וכו'.

 

ריהוט של מסעדות נשחק מהר יותר

כבר אמרנו מה שיש לנו להגיד על איכות הרהיטים, אבל רק חשוב לנו להזכיר לכם שרהיטים מתבלים ונשחקים מאוד מהר במסעדות במיוחד במסעדות מצליחות בעלות קצב מהיר, שזה מה שאנחנו מקווים בשבילכם. אז לא להתפשר על איכות בשביל כמות או מחיר כי אתם עלולים לשלם על זה ביוקר.

 

לסיכום

בחירת הריהוט ועיצוב הם החלקים האהובים עלינו. נסו להנות מהתהליך, ללמוד ממנו, לפתוח את הראש ולהיות קלילים.

בהצלחה!

חדר אוכל

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »