חיפוש

איך לעצב את המטבח בצורה נוחה ופרקטית

הליך של עיצוב המטבח נתפס בעיני רבים כזהה להליך של רכישת ממתק בחנות ממתקים.

המבחר שעומד בפני הקונים הוא עצום, העיצובים מרהיבים ולעיתים, הדבר מוביל לכך שיש מי שמסתכלים יותר על הפן העיצובי מאשר על הנוחות.

כדי שאתם תימנעו ממצב שכזה, כדאי שתקראו את השורות הבאות ותגלו איך לעצב את המטבח שלכם באופן שקול, בצורה נוחה ופרקטית.

 

השלב הראשון בעיצוב המטבח בצורה נוחה ופרקטית – תבדקו מהם המכשירים החשמליים שעומדים לרשותכם

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא בדיקה מקיפה של המכשירים החשמליים שאתם צפויים לעשות בהם שימוש תדיר במטבח. אם תעסקו בעיקר בפן העיצובי, אתם תגלו בסופו של דבר שנותרו לכם כמה מכשירים חשמליים שאין להם מקום במטבח החדש (מצב שחוזר על עצמו לא פעם בקרב אנשים שאין להם ניסיון בתחום). לכן, ההמלצה שלנו היא לערוך רשימה מסודרת עם המכשירים החשמליים שלכם, למשל:

  • מיקסר
  • תנור אפיה
  • טוסטר משולשים
  • מכונת קפה
  • מדיח כלים

לאחר שתהיה לכם רשימה מסודרת, אתם תוכלו לדעת איך לעצב את המטבח שלכם בהתאם, כך שכל המוצרים החשמליים יהיו זמינים עבורכם.

 

השלב השני בעיצוב המטבח בצורה נוחה ופרקטית – תחשבו כמה מדפים אתם צריכים

חשוב מאוד שתבדקו כמה מדפים אתם צריכים כדי שהיה לכם נוח להשתמש במטבח. אם תסתכלו על המטבחים של גביר מטבחים בירושלים אתם תוכלו לראות שהעיצובים שלהם מאפשרים לכל אחד ליהנות ממטבח בעיצוב ייחודי, אך לא רק. המטבחים מאפשרים לכל אחד משטחי עבודה מרווחים. כדי שהם יישארו מרווחים, צריך להשאיר אותם פנויים. הדבר יכול להתרחש רק במידה ויש לכם מדפים שאתם עושים בהם שימוש יום יומי.

 

השלב השלישי בעיצוב המטבח בצורה נוחה ופרקטית  – תבדקו האם יש לכם מקום לאי

אם יצא לכם לבקר בחנויות מטבחים בתלפיות, בטח ראיתם שמרבית המטבחים שנמצאים בתצוגה הם מטבחים עם אי. הסיבה לך פשוטה. האי מאפשר לא רק עיצוב יפיפה, אלא גם מאפשר לכם להשתמש במטבח באופן פרקטי ונוח. אתם לא צריכים לרוץ ולחפש אחר פריטים שונים ברחבי המטבח. תוכלו להניח אותם במקום זמין באי שלכם.

 

השלב הרביעי בעיצוב המטבח בצורה נוחה ופרקטית – תבחנו אפשרות של מתלה מרחף

כידוע, חשוב מאוד להשאיר את משטחי העבודה פנויים. דרך נוספת להביא לתוצאה זו היא באמצעות תלייה של מתלה מרחף. כזה שניתן לתלות עליו סירים, קרשי חיתוך וכו'. את המתלה המרחף תולים בדרך כלל מעל האי והוא מוסיף טאץ' עיצובי חינני ומאפשר לכם כמובן, לקבל את המטבח הפרקטי והנוח ביותר לשימוש.

 

לסיום

עד כאן כל השלבים שיאפשרו לכם להגיע בסופו של דבר לעיצוב של מטבח בצורה הנוחה והפרקטית ביותר. כעת, כשאתם יודעים את כל הפרטים, נותר לכם ליישם אותם ולעצב את המטבח שלכם.

ארונות מטבח

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »