חיפוש

איך לבחור תפריט מוצלח לאירוע

מארגנים אירוע בקרוב? ובכן, בין אם מדובר על יום הולדת, חתונת זהב, ברית, בת מצווה או אירוע פרישה לגמלאות – הוא צריך לכלול בתוכו אוכל טעים שיגרום אושר, שמחה ושובע מהנה לכלל האורחים.

לצורך העניין תוכלו להכין את האוכל או להזמין חברת קייטרינג שתעשה את זה במקומכם, אבל הדבר החשוב ביותר הוא שתבחרו תפריט מוצלח לאירוע, שישמור על קו קולינרי ייחודי ואחיד.

היום נספר לכם איך לבחור תפריט מוצלח לאירוע, כדי שתוכלו לעשות את זה בצורה המושלמת ביותר.

 

תפריט מוצלח לאירוע מתחיל בקונספט

היום כל אירוע מוצלח חייב להיות עטוף בקונספט מגובש. הקונספט של האירוע הוא זה שיכול להכתיב את התפריט, כך שלצורך הדוגמה אם הקונספט הוא יום הולדת שחיתות – קייטרינג בשר על האש עם תפריט מהודק יכול להיות מושלם לעניין.

כמובן שברגע שיש לכם קונספט אחיד וחברת קייטרינג שתדאג לאוכל עבורכם, תוכלו להתייעץ איתה באשר לתפריט מוצלח לאירוע שלכם. יחד עם החברה תוכלו לגבש תפריט שבנוי מכל המנות הכי אהובות עליכם, שבוודאות יסבו הנאה ושובע לאורחים שלכם.

 

לבנות תפריט מוצלח לאירוע לפי הסדר

סדר וארגון הוא אחד הדגשים החשובים ביותר לבניית תפריט מוצלח לאירוע. בסופו של דבר, אתם צריכים להבין מה המטרות שלכם באירוע, ובהתאם לבחור את התפריט לו. לצורך הדוגמה, קיימים היום לא מעט אירועים שמתנהלים בצורת מנות מסתובבות. באופן הזה, התפריט יהיה בנוי מבין 6-7 מנות קטנות שמסתובבות לאורך כל האירוע בין האורחים, והם יוכלו לאכול מהן בצורה חופשית.

לעומת זאת, קיימים לצידם גם אירועים שיש בהם סדר ברור – מנות פתיחה, סלטים, מנות ביניים, מנות עיקריות וקינוחים. ככל שתחליטו בשלב מוקדם יותר על אופי האירוע שלכם, כך תוכלו לבנות את התפריט.

 

לשמור על קו קולינרי אחיד לפי סוג האוכל

כדי שתוכלו לבחור תפריט מוצלח לאירוע חשוב להבין איזה סגנון של אוכל אתם עומדים להגיש. אם בחרתם בסגנון תאילנדי, לדוגמה, שמרו על תפריט שיש בו מנות תאילנדיות מכל הסוגים. ערבוב בין סגנון תאילנדי לבין סגנון על האש, לדוגמה, עלול לבלבל את האנשים ולא להמשיך את הטעמים בצורה קוהרנטית וטעימה.

בחרו קו סגנוני אחד של אוכל ורוצו איתו לאורך כל הדרך, יחד עם התאמות שיוכלו להשתלב איתו בצורה טובה. למשל, ארוחת על האש יכולה להעמיד בבסיסה את הבשר, אבל יכולה לשלב בתוכה גם תוספות חמות, סלטים וכמובן קינוחים מרעננים כמו פירות, עוגות ועוד.

 

לבחור תפריט מוצלח לאירוע על ידי "העתק הדבק" מאירועים קודמים

אם כבר יצא לכם לארגן אירוע שהיה בו תפריט מוצלח, אתם יכולים פשוט לשכפל אותו גם לאירוע החדש שאתם מתכננים. לפי המשפט הידוע סוס מנצח לא מחליפים, ואם התפריט שבחרתם בעבר כבר נחל הצלחה – אין שום סיבה לא לשחזר אותו גם באירוע הנוכחי. שיהיה בתאבון ובכיף!

מחברת

 

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »