חיפוש

5 אביזרים שכל אופה חייב במטבח שלו

אביזרי אפיה למטבח, הם האביזרים הכי כיפיים ומגניבים שמשפרים כל חוויית אפייה, ומקלים על תהליך האפייה, על האסתטיקה שלה ועל הדיוק שלה.

כיום, חנויות בישול ואפייה רבות מציעות מגוון של אביזרים לאפייה, כאשר חלק מהם מהווים באמת המצאות נוחות וחדשניות, אך חלק הם פשוט הבסיס, שאי אפשר לאות בלעדיו ושחייב להימצא בכל מטבח ומטבח.

אך איך נדע איזה אביזרים לקנות מתוך ההיצע הרחב, ומה באמת נחוץ וחייב להיות במטבח שלנו? לפניכם 5 אביזרים שכל אופה חייב במטבח שלו.

 

איפה אפשר למצוא אביזרי אפיה למטבח?

אביזרי אפיה למטבח, וכן גם אביזרים שכל אופה חייב במטבח שלו, הם אביזרים שאפשר לקנות גם בחנויות אפייה ובישול שונות, וגם ברחבי האינטרנט ובהזמנה מאתרים שונים. מעבר לכך, אפשר לחפש באופן ספציפי חברות מסוימות שנוטות לייצר אביזרים נוחים, איכותיים וחדשניים למטבח. למשל החברה האמריקאית oxo, מייצרת אביזרים ועזרים למטבח, שתמיד משמחים ועוזרים בתהליך העבודה. כך בעזרת שיטוט פשוט באינטרנט ודרך כניסה לכמה חנויות המיועדות לבישול ואפייה, תוכלו למצוא מגוון של מוצרי אפייה מגניבים וחיוניים.

 

5 אביזרים שכל אופה חייב במטבח:

מטרפות, ומטרפות לערבוב רטבים

מטרפות עוזרות לערבב, להקציף ולאחד את הבלילה שלנו לכדי עיסה אחת ואחידה. מטרפה לערבוב רטבים, היא מטרפה המעוצבת במיוחד לערבוב רטבים בכמות גדולה, שיכולה להגיע לכל פינות הסיר והקערה ללא בעיה. לעומת המטרפה הרגילה, העיצוב החדשני והצפוף יותר של מטרפת הרטבים יעיל יותר בהפיכת הרוטב לאחיד לחלוטין ובמעבר על כולו במהירות.

 

משקל דיגיטלי

מדובר באחד הפריטים שהכי נדרשים באפייה וגם בבישול לפעמים, פריט שבלעדיו המדידות שלכם לא יהיו מדויקות, וכך גם הטעמים ותוצרי האפייה שלכם. משקל דיגיטלי הוא משקל קטן שעובד על בטריות, בגלל גודלו הוא ייחודי לאפייה ורגיש למשקלים. כך תוכלו לשקול את הקמח, השמן, החלב, וכל שאר החומרים של המאפה שלכם – באופן הכי מדויק, שיבטיח גם תוצאות טובות ומדויקות, ללא טעויות.

 

שקיות זילוף

עבור אופי העוגות והקינוחים למיניהן, הצורך בשקיות זילוף הוא גבוה וכמעט יומיומי. לכן, כל אופה חייב להחזיק בשקיות זילוף. יש מגוון של שקיות זילוף שניתן לקנייה, אך הסוד הוא להחזיק בשקיות כמה שיותר עבות כדי שיחזיקו את המלית ויבטיחו עבודה מדויקת ונוחה.

 

מגררות דקות

הצורך במגררות הוא גובה ביותר לאופים ולאוהבי הקישוט שבאפיה, והוא בהחלט נחוץ בכל מטבח. מעבר לקישוטים שניתן לגרר מעל העוגות והמאפים, נצטרך מגררות גם עבור גרידות קינמון, לימון או תפוז למשל, שנחוצות במגוון של מאפים בעולם האפייה והבישול.

 

ערכת תבניות מגוונת

לכל אופה, חייב להיות מגוון של תבניות שונות, שיאפשרו לו להתפרע עם הקינוחים באיזו גודל וצורה שרק ירצה. יש כיום מלאי אדיר בשוק של תבניות מחומרים, גדלים וצורות שונות, וכדי להפוך באמת לאופים המנוסים, כדאי לרכוש כמה תבניות מגוונות ושונות, שיאפשרו לכם להתפרע כמו שמגיע לכם.

 

טבח

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »