חיפוש

תנו לעובדים לבחור: היתרון בגיםט קארד לעובדים

בשנים האחרונות אנו עדים לתובנה חשובה שנוחתת על בעלי עסקים רבים. מדובר בתובנה שנוגעת לבחירה של מתנות לחגים עבור העובדים. אם אתם מכירים את המדריכים שלנו, אתם וודאי יודעים שמדובר בנושא שמעסיק אותנו כבר שנים ארוכות.

במשך זמן רב אנו מעודדים את הקוראים שלנו ואת בעלי העסקים שמסביבנו לאפשר לעובדים שלהם לבחור את המתנות שלהם. במדריך זה נציג בפניכם את המתנה שנבחרה על ידי מרבית העובדים אצלנו במשרד  –  הגיפט קארד.

תכירו את הרקע המעמיק לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל המידע שנוגע לבחירת העובדים שלנו בגיפט קארד, אתם צריכים לדעת למה בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי ולהעלות אותו לאור. לפני כמה חודשים, גילינו שהאחראי על המתנות לחג אצלנו בחר לשלוח מייל מסודר ובו הוא הציג בפני העובדים את 3 האפשרויות הבאות למתנות חג:

  • גיפט קארד
  • חבילת שי
  • בקבוקי יין ומארז גבינות

הוא ציין כי הפעם הם עורכים ניסיון כדי לבדוק מהי המתנה שתיבחר על ידי רבים. לדבריו, אם העובדים יצאו מרוצים מניסיון זה, הם ישאלו מעכשיו מהי המתנה הנבחרת לפני שיצאו לבחור אותה בעצמם. כשראינו שמעל ל – 80% מהעובדים בחרו בגיפט קארד, הבנו שיש פה עניין שמצריך בירור. לכן, יצאנו לשאול את העובדים כמה שאלות שאתם צריכים לשמוע.

כרטיסי מתנה לעובדים

למה בחרתם דווקא בגיפט קארד? – סיבה מספר 1

מסתבר שיש הרבה סיבות לבחירה של גיפט קארד כמתנה לחגים. הסיבה העיקרית שחזרה על עצמה מספר רב של פעמים נוגעת לזמינות שלו. הרבה אנשים אמרו כי הזמנת גיפט קארד דיגיטלי אונליין מאפשרת להם להגיע לחנות, להיכנס לנייד, למסור את פרטי הגיפט קארד ולבצע רכישה בקלות.

 

למה בחרתם דווקא בגיפט קארד? – סיבה מספר 2

הסיבה ה – 2 שגרמה לרבים לבחור דווקא בגיפט קארד נוגעת למגוון האפשרויות. ברגע שהמעסיק בוחר עבורכם מתנה אחרת, אין לכם אפשרות להתגמש. אתם פשוט צריכים להתמודד עם אותה מתנה וזה לא משנה אם היא מתאימה לכם או לא. אלו שבחרו בגיפט קארד אמרו שיש להם אפשרות בחירה. הם יכולים להשתמש בו לרכישה של צעצועים לילד, לקנות דברים חדשים לבית, בגדים וכו'.

 

תתנו לעובדים שלכם לבחור ותגלו שגם הם רוצים גיפט קארד

עכשיו אנו מזמינים אתכם לערוך ניסיון. רגע לפני החגים שמתקרבים, תשלחו מייל לעובדים שלכם ותשאלו אותם איזו מתנה הם רוצים לקבל לחג. תציעו להם בין 3 ל – 4 אפשרויות ותגלו בעצמכם שהם יבחרו בגיפט קארד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שיאפשר לעובדים שלכם לקבל את המתנה הטובה ביותר שהם צריכים לחג הקרוב – גיפט קארד. אז תעשו לעצמכם טובה ותעניקו לעובדים שלכם גיפט קארד. אל תשכחו לחזור לפה ולציין בפנינו שצדקנו, לא בשבילנו – בשביל שאחרים ידעו.

כרטיסי מתנה לעובדים

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »