חיפוש

מנעולנים לבתי עסק ומסעדות

בבתי עסק ומסעדות יש צורך רב בהכרת מנעולן. בעסק יש גם דלתות שצריכות תחזוקה תמידית, ומנעולים רבים לחדרים השונים ולעיתים גם לכספות. בית עסק צריך להיות ממוגן הרבה יותר מבית, לאור העובדה כי הציוד שם יקר ערך וחשוב לתחזוק השוטף. אנחנו פה כדי שתדעו אילו קריטריונים יסייעו לכם לבחור את המנעולן המתאים ביותר לבית העסק, או למסעדה שלכם.

 

זמינות

אחד הדברים באירועים בלתי צפויים זה שהם לא באים כשנוח לך. לכן, יש לבחור מנעולן בעל זמינות גבוהה, שיוכל לפתוח את בית העסק שננעל מוקדם אם דבר כזה קורה, או לעזור לנעול אותו מאוחר במידה ונפרץ בלילה.

למשל, במידה ואתם גרים באשקלון, יש להסתכל על מנעולנים באשקלון ולראות האם הם באמת זמינים. גם אם בפעם הראשונה שהזמנתם לבית העסק מנעולן, זה היה בשעה שלא דורשת זמינות, האמינו לנו שבפעם הבאה לא בהכרח זה יתאפשר.

 

מקצועיות

לבית עסק יש מנעולים משוכללים יותר מבית מגורים. חשוב למגן את העסק בצורה טובה ולהכיר מישהו שיודע להתמודד עם מנעולים מורכבים יותר. לכן, חשוב למצוא מנעולן מקצועי. אך, כיצד אפשר לדעת האם הוא באמת מקצועי?כיום במדינת ישראל אין הסדרה שבודקת האם המנעולן עבר הסמכה.

אולם, מנעולנים שכן עברו הסמכה מקבלים תעודת הסמכה. תעודה אומרת המון, זאת משום שבהסמכה המקצועית מלמדים את המנעולנים לעבוד עם כל סוגי המנעולים כולל מנעולים אלקטרוניים. למידה על מנעולן מקצועי: vitali-locks.co.il.

 

המלצות

המלצות מעידות הרבה דברים על מנעולן. אם אנשים רבים ממליצים עליו, כנראה היתה להם חוויה חיובית איתו, כך שהדבר יעזור לכם לסמוך עליו. בחרו מנעולן ששמעתם עליו המלצות או קראתם עליו ביקורות באינטרנט. תוכלו לשאול חברים, שכנים ומשפחה, או להסתכל באתרי האינטרנט השונים המכווינים למציאת מנעולנים.

זכרו שאם אתם עסק, רצוי להתייעץ עם עסקים שונים ששכרו את שירותיו של המנעולן. כך תדעו האם הוא יודע לעבוד בצורה טובה עם עסקים, וידע להתמודד עם הבעיות הצצות בהן מבלי בעיה.

 

ותק

מנעולן שכבר יצא לו לעבוד עם מסעדות או בתי עסק שונים, ככל הנראה ידע לפתור את הבעיה טוב יותר ומהר יותר. בבתי עסק הבעיות עם המנעולים בדרך כלל חוזרות על עצמן, ולמרות שהמנגנון מסובך יותר מבבית, מנעולן שיודע להתעסק עם המנגנון, ידע לפתור את הבעיה בקלות.

לכן, כדאי לשאול את המנעולן מה הותק שלו במקצוע, והאם עבד בשיתוף עם מסעדות או בתי עסק שונים. במידה והתשובה חיובית, ובנוסף ולמנעולן ותק רב כנראה מנעולן זה ידע להתמודד עם הבעיה שצצה אצלכם בבית העסק, גם אם היא מורכבת. זכרו, במידה וצצה לכם בעיה עם המנעול, אל תהססו לקרוא למנעולן מקצועי, שלא תתחרטו לאחר החמרת הבעיה שלא פעלתם לפני.

מנעולנים

אולי יעניין אותך גם

מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »