חיפוש

מכורים לתמי 4? ככה תשמרו עליו נקי

אתם יודעים מה משותף לאורז מבושל ולגוף האדם? שניהם מכילים כמעט את אותו אחוז מים. מים מהווים חלק משמעותי בגוף שלנו. יותר מ-60 אחוז מגוף האדם הוא למעשה מים! אנחנו לא קישואים, שעשויים מ-95 אחוזים של מים, אבל זה עדיין הרבה מאוד מים. לכן מאוד חשוב להקפיד על שתייה מרובה – מחסור בנוזלים פוגע בכל מערכות הגוף, בגלל האחוז הגבוה של מים בתוכנו. 

אחת הדרכים הכי טובות להשאיר את המים זמינים ונגישים היא על ידי רכישה של בר מים. בר מים, כמו תמי4 למשל, הופך את המים לקרים או חמים לפי רצוננו בזמן קצר – כך שאין לנו תירוץ לא לשתות. אבל כששותים הרבה מבר מים – חשוב לשמור עליו נקי מבפנים ומבחוץ. בטקסט שלפניכם תוכלו להבין למה חשוב לשמור על התמי4 שלכם נקי – ואיך לעשות את זה.

 

איך לשמור על בר מים נקי

אם יש לכם בר מים כמו תמי4, חשוב שתדעו שצריך להחליף מסנן לתמי 4 כל כמה זמן. החלפה של מסנן לתמי 4 מסייע לנו לשמור על בר המים נקי, ובהמשך נסביר מדוע. יחד עם זאת, חשוב לשמור על בר המים שלכם נקי גם מבחוץ!

ריכזנו עבורכם הליך קצר ופשוט לניקוי קבוע של תמי4, שמומלץ לערוך פעם בחודש (בערך). אלו הם השלבים בדרך לניקיון מושלם של מתקן המים שלכם:

  1. נתקו את מתקן המים מהחשמל או הסרו את כל הבקבוקים או המיכלים (אם יש לכם מתקן עם כד מים). שימו לב שאם יש לכם תמי4 עם מיכל גז – אסור להוציא אותו בלי שהמכשיר הודיע לכם שיש צורך בכך. במידה ואתם לא אמורים עדיין להוציא את מיכל הגז, המשיכו לשלב הבא.
  2. נגבו את החלק החיצוני של המתקן עם מטלית לחה כדי להסיר לכלוך או פסולת.
  3. ערבבו תמיסה של מים וחומץ ביחס של 1 ל-1.
  4. טבלו מטלית נקייה בתמיסה והשתמשו בה כדי לנגב את פנים המתקן, כולל הפיה והאזור שבו הבקבוק יושב.
  5. שטפו היטב את פנים המתקן במים נקיים (ככל הניתן מבלי לפגוע במערכות החשמל במתקן).
  6. נגבו שוב את החלק החיצוני של המתקן עם מטלית נקייה ולחה כדי להסיר שאריות חומץ.
  7. חברו את בר המים לחשמל או מלאו אותו בכד מים טריים.

בר מים נקי

למה חשוב להחליף פילטר בתמי4

מים אינם החומר שמבטיח רק את החיים שלנו – אלא של כל היצורים החיים. זה כולל גם פטריות, עובש וג'וקים. הפילטר בתמי4 נועד לסנן את המים, אך הוא קולט לתוכו גם יצורים כאלה. לכן חשוב להחליף פילטר בתמי4.

 

סיכום

לסיכום, חשוב לנקות באופן קבוע את מתקן המים שלכם כדי להבטיח שהמים שאתם והילדים או הקולגות שלכם שותים נקיים מכל מזהמים או הצטברות בקטריה.

בר מים נקי

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »