חיפוש

מה עדיף להכין מלוחיה או לקנות אותה אוטנטית

המלוחיה הפכה להיות שם דבר בתקופה האחרונה. רבים הכירו בטעם המיוחד שלה והדבר הוביל לחיפוש מקיף אודותיה. אנחנו טעמנו מלוחיה בפעם הראשונה לפני כמה ימים, במהלך טיול בצפון הארץ והבנו שמדובר במאכל שאנחנו רוצים לאכול לעיתים קרובות יותר.

לכן, יצאנו לבדוק את כל המידע החיוני אודות המאכל האהוב וחזרנו עם תשובות. הפעם נגלה לכם אם עדיף להכין את המלוחיה בבית או לקנות אותה, הישארו אתנו ותגלו את התובנות שלנו בנושא.

 

בואו נכיר לרגע את המלוחיה מקרוב

יכול להיות שיש פה גולשים ששמעו על המלוחיה לא מעט מאחרים. אם אתם נמנים מבין הגולשים האלה, כדאי שתדעו שמלוחיה היא מאכל שמורכב מנזיד של עלים צעירים ובשר טרי. העלים הללו הם חלק מצמח שנקרא מלוכיה נאכלת שניתן למצוא אותו במקומות שונים ברחבי הארץ.

המלוחיה מוגשת במרבית המקרים לצד אורז והיא נחשבת למאכל לאומי במצרים. בישראל ניתן היה למצוא עד לא מזמן את המלוחיה בבתים של יהודים שמוצאם ממצרים, אבל היום המצב שונה. שכן, רבים מתעניינים במאכל הלאומי המיוחד ומנסים להבין איך אפשר להכין אותו בבית והאם זה בכלל כדאי.

מזון דורש

איך מכינים את המלוחיה?

אם אתם רוצים לדעת מה עדיף, עליכם לדעת תחילה מה מצריך הליך ההכנה של המאכל. נציין שנפגשנו עם סבתא מקסימה שמכינה מלוחיה כבר שנים רבות וביקשנו לדעת איך היא מכינה את המלוחיה. אנו מוכרחים להודות שמדובר בהכנה די מורכבת שתצריך מכם הרבה סבלנות ופריטים מסוימים במטבח.

בתור התחלה, אתם תצטרכו לקטוף את העלים ולרחוץ אותם היטב (כדי שלא יהיו עליהם חרקים). לאחר מכן, צריך לקצוץ את העלים עם סכין קמורה שיש לה 2 ידיות עץ. בשלב הבא, יש להוסיף את העלים אל תוך סיר שבו בישלתם בשלב מוקדם יותר את אחד מסוגי הבשר או העוף הבאים:

  • תרנגולת
  • כבש
  • פרה

 

אז מה עדיף? להכין או לקנות את המלוחיה?

אתם יכולים להחליט כעת לבד מה אתם מעדיפים – האם יש לכם את הסבלנות והכלים המתאימים כדי להכין את המלוחיה או שמא, אתם מעדיפים לקנות אותה? אנחנו יכולים לומר לכם שאנחנו החלטנו באופן חד משמעי לקנות מלוחיה מוכנה ולחסוך לעצמנו את ההכנה המורכבת (שלא תבטיח שתצא לנו מנה טעימה).

מזון דורש

איך תדעו איפה קונים מלוחיה?

בירור קצר שערכנו ברחבי הרשת גילה לנו שיש כל מיני מסעדות ומקומות עם מאכלים ביתיים שמציעים מכירה של מלוחיה. כך שלא תהיה לכם בעיה לקנות את המאכל הלאומי. עליכם פשוט לערוך חיפוש בגוגל ולהגיע אל מקום מומלץ שעושה משלוחים.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת שעדיף לקנות מלוחיה אותנטית ולא לנסות ולהכין אותה בבית. בשלב זה יש בידיכם את האינפורמציה החיונית, כך שנותר לכם רק למצוא מלוחיה להזמנה, שיהיה בתאבון!

מזון דורש

אולי יעניין אותך גם

מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »