חיפוש

מה מגישים לאכול בניקי ביץ' בדובאי?

מבין אינספור האטרקציות והמקומות המעולים שיש לדובאי להציע, אין ספק שניקי ביץ' הוא אחת הפינות היותר לוהטות. עם חוף מטריף, אווירה של מועדון יוקרתי ומסיבות מדהימות עם מיטב הדיג'יי העולמיים, אין ספק שניקי ביץ' הוא מקום שחייבים לבקר בו. במאמר הבא נציג מה אפשר לאכול בניקי ביץ' בדובאי.

 

מהו הניקי ביץ'?

לפני שנגיע אל שאלת האוכל ראוי לערוך היכרות קצרה עם ניקי ביץ' דובאי. מדובר במועדון חוף יוקרתי שהוקם בשנת 2016 לאור חזונו של היזם ג'ק פנרוד. המועדון שבנה לעצמו מוניטין מעולים, ובעקבותיו גם סניפים נוספים במונטה כריסטו, מיאמי ביץ' ואיביזה ממוקם באי פרל ג'ומיירה מול חוף ג'ומיירה המרהיב – ללא ספק אחד הלוקיישנים הכי טובים בעיר.

מהו מועדון חוף? בקצרה, מדובר בשילוב מנצח של חוף, מסיבות, תרבות, אוכל, אמנות ונופש איכותי. תוכלו למצוא בניקי ביץ' מגוון מכל אלו, החל ממסיבות חוף מעולות, יחידות נופש יוקרתיות, אוכל מהנה וגם לא מעט תרבות על של גווניה. כל אלו על רצועת חוף פרטית פסטורלית שמביאה את התערובת המושלמת של טבע ועירוניות.

 

מה אוכלים בניקי ביץ'?

ים כידוע הוא מקום שחוזרים ממנו רעבים, ולכן בניקי ביץ' יש שפע של מסעדות, בארים וטרקלינים שינעימו לכם כמו שצריך את זמן החופשה וגם יסגרו את החור בבטן. כיאה למוקד שסוחף אליו תיירים מכל רחבי העולם בניקי ביץ' דובאי ניתן למצוא שפע של תפריטים מגוונים המייצגים מגוון תרבויות שונות וטעימות.

בקפה ניקי למשל תוכלו למצוא מנות ביסטרו יצירתיות ומשגעות שיפילו לכם את הלסת והבטן גם יחד. ההשראה העולמית ניכרת היטב במנות השונות ובעיצוב המוקפד של כל מה שיוצא מהמטבח. רק אל תשכחו לצלם קודם לאינסטגרם לפני הביס הראשון.

 

משהו לשתות?

אין כמו דרינק טוב ליד הים, ואכן מלבד אוכל משגע בניקי ביץ' תוכלו למצוא גם את האלכוהול המועדף עליכם, מגוון נשנושים כיפיים וקלילים ואפילו נרגילות למי שבקטע. טרקלין Soul Lounge ממוקם באמצע המלון ומציע תפריט קלאסי של טרקלין יחד עם נוף פנורמי עוצר נשימה לחוף.

נוסף עליו שווה להזכיר את Key West, באר בסגנון קאריבי שמציע ללקוחותיו מגוון משקאות מרעננים לצד מנות מושקעות באווירת התרבות הקאריבית כגון טאקו וסביצ'ה. לא צריך להביא סנדוויצ'ים מהבית, בחוף של ניקי ביץ' תוכלו להשביע את התיאבון כמו שצריך.

 

החופשה המושלמת

מועדון חוף ניקי ביץ' נחשב בצדק לאחד המקומות הנעימים והכיפיים לשהות בהם כאשר מגיעים לדובאי. לא רק האוכל המצוין כשלעצמו, אלא כל האספקטים השונים לפיהם נמדד מלון או מקום בילוי. החל מרמת המתקנים, עושר האטרקציות שבתוך המקום, המסיבות הבלתי נשכחות ועוד. לכן אם אתם רוצים לפרגן לעצמכם חופשה מושלמת באמת – אין ספק שניקי ביץ' דובאי היא הכתובת עבורכם.

החוף

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »