חיפוש

לא כולם סושרד- מה לומד המנטליסט?

להיות מנטליסט זאת לא עבודה פשוטה, אבל גם לא מדובר בכישרון מולד. כדי להיות אומן חושים מומחה ומקצועי, צריך ללמוד ולהשקיע במגוון תחומים שונים. אם אתם רוצים לדעת טוב יותר מה לומד המנטליסט, הכנו לכם סקירה של הדברים המרכזיים עליהם מנטליסטים מתאמנים בכדי להפוך לטובים ביותר בתחומם.

 

מה זה מנטליזם?

מנטליזם היא למעשה אומנות במה, שבה המנטליסטים משתמשים ביכולות האינטואיטיביות שלהם ובמיומנויות המנטליות שטמונות בהם כדי לפרש את שפת הגוף, ההתנהגות והאנרגיה של האנשים השונים בקהל איתם הם באים באינטראקציה. לא מדובר בקוסם שמשתמש בטריקים של זריזות ידיים או באדם עם יכולת על טבעית. אמן חושים וטלפתיה הוא איש מקצוע לכל דבר שמצליח לקרוא אנשים ובדרך זו לבצע טריקים משעשעים ומפתיעים.

 

מה חשוב ללמוד ולחזק כדי להיות מנטליסט?

מנטליסטים בעצם זקוקים ליכולת קריאת שפת גוף גבוהה, רגישות לפרטים ולרמזים פיזיים ויכולת הקשבה. דבר זה נותן את הרושם שהם בעלי יכולות על טבעיות, מה שכמובן לא באמת נכון. אם רוצים ללמוד להיות מנטליסטים מוצלחים, הנה הדברים שכדאי ללמוד ולחקור.

קודם כל, חשוב לחזק את מיומנויות ההתבוננות והסקת המסקנות. מנטליסט חייב להיות בעל כישורי תצפית חזקים כדי לעבוד על הקהל. כדי לחזק את המיומנות הזאת ניתן לצפות באנשים ברחוב, לחפש רמזים לאישיות שלהם באמצעות המראה החיצוני, שפת הגוף וההתנהגות שלהם. תופתעו לגלות כמה אפשר ללמוד מכך.

דבר שני, ניתן ללמוד גם ממקורות תיאורטיים. קורסי פסיכולוגיה ומדע ההתנהגות יכולים להיות מועילים ביותר. חוץ מזה, ניתן כמובן גם לצפות בהדרכות מקוונות על טריקים של מנטליסטים.

דבר נוסף שאפשר לחזק הוא את יכולת התקשורת. כשמתקשרים חשוב להקשיב לצד השני כדי להבין אותם, ואצל מנטליסטים זאת מיומנות חשובה מאין כמוה.

 

טריקים שמנטליסטים לומדים

יש שלל טריקים שמנטליסטים משתמשים במופעים שלהם. לדוגמא, אחד הטריקים הנפוצים הוא כשמנטליסטים שותלים רעיונות שלהם בתוך התודעה של המשתתף הנבחר מהקהל, כך שהוא יחשוב שהרעיון היה שלו מלכתחילה. דבר זה עושים באמצעות ניצול של הכישורים והידע הפסיכולוגי, מה שמוביל לכך שהמשתתף מאמין שלמנטליסט יש יכולת קריאת מחשבות.

טריק נוסף הוא קריאה קרה. בשיטה זו מסתכלים על אדם ומנסים להבחין בפרטים קטנים לגביו, דברים שאולי פחות היינו מבחינים בהם ביומיום. באמצעות פרטים אלה ניתן להגיע למסקנות לגביו, דבר שיפתיע אותו ואת הקהל מאוד.

 

האם אני יכול להיות מנטליסט?

אם יש לכם משיכה לתחום ואתם מרגישים שאתם יודעים לקרוא אנשים יותר טוב מהאדם הממוצע, אולי אתם בהחלט יכולים להיות מנטליסטים. אבל כדי באמת לבחון את זה מקרוב, אנו ממליצים להגיע למופע של מנטליסט מקצועי ולחוות את החוויה במלואה. כך תוכלו לדעת האם זה הכיוון הנכון בשבילכם.

מנטליסט

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »