חיפוש

מה כדאי לדעת לפני רכישת שיש?

מעוניינים לקנות שיש חדש למטבח? משפצים את המטבח ורוצים להתחדש בשיש שיתאים לכם? ריכזנו עבורכם את כל הדברים שאתם צריכים לדעת לפני שאתם רוכשים שיש וכמה עצות שיעזרו לכם לבחור את השיש המתאים ביותר עבורכם.

 

הכירו את סוגי השיש

שיש למטבח הוא לא תמיד הקנייה הכי פשוטה ועל מנת לבצע קנייה חכמה ומושכלת, חשוב שתכירו את כלל סוגי השיש הקיימים בשוק. תוכלו למצוא שיש אבן קיסר, שיש פורצלן, אבן קיסר פורצלן – שילוב של שני סוגי השיש, אטלס פורצלן, משטחי נאוליט ועוד. התאמת סוג השיש למטבח שלכם תלויה בגודל משטח העבודה שלכם, הצורך שלכם במטבח וכמובן בתקציב שלכם עבור השיש.

ככל שתכירו היטב את כלל הסוגים של השיש ומהם סגולותיו של כל אחד, כך תוכלו לעשות בחירה נכונה יותר עבורכם אשר תשפיע לא מעט על חווית הבישול שלכם. חשוב כמובן שתדעו גם מה התקציב שלכם עבור המטבח כולו ועבור השיש בפרט, על מנת שתמנעו מחיובים שלא תוכלו לעמוד בהם בעתיד.

 

דעו מה אתם צריכים

על מנת לקנות משטחים למטבח שיהיו מושלמים עבורכם, חשוב שתדעו מה הצורך שלכם לפני שאתם ניגשים לחנות. מדדו את המטבח שלכם ואת גודל משטח העבודה שתרצו, בחרו סגנון עיצוב וצבעים מרכזיים למטבח שלכם וחשבו כמה זמן אתם מתכוונים לבלות במטבח וכמה תרצו להפיק ממנו.

כך למשל אם אתם משפחה מרובת נפשות ויש צורך בבישול מתמיד, תרצו לבחור משטח גדול ועמיד במיוחד למטבח שיוכל לעמוד ולהכיל כמה שיותר אנשים המבשלים במקביל. כמו כן, חשוב שתדעו איך אתם רוצים שהמטבח שלכם יראה על מנת להתאים את סגנון וצבע משטח העבודה שלכם. סוגי השיש השונים מגיעים בצבעים שונים כך שחשוב שיהיה קל להתאים אותו למראה הכולל של המטבח שלכם.

 

בררו מחירים

הכרת סוגי השיש השונים היא חשובה אך חשוב לא פחות להבין כמה עולה כל סוג של שיש, ולהשוות מחירים בין החנויות השונות. השוואת מחירים תעזור לכם לבחור את השיש המושלם עבורכם, אבל גם במחיר המשתלם ביותר וכזה שיתאים לתקציב שלכם. הבנת מחירי סוגי השיש תשפיע לא מעט על הבחירה שלכם בקנייה ולכן חשוב שתערכו לכך כמה שיותר מראש.

 

איך למצוא את השיש המושלם?

לאחר שביררתם סוגי שיש קיימים ומחירים, מדדתם את המטבח שלכם והבנתם מה אתם רוצים להפיק ממנו – זה הזמן ללכת לבחור שיש. בחירת השיש המושלם תהיה שיש שאתם תאהבו, יענה על כל הצרכים שלכם, יהיה הזול ביותר אבל גם איכותי ויחזיק לאורך זמן. במידה ואינכם מכירים חנויות שיש מומלצות, כדאי לשאול מכרים או לחפש המלצות ברשת. ההמלצות יעזרו לכם בצמצום האפשרויות. אם אתם מרגישים שאתם מסתבכים בחנות לגבי סוג השיש, מומלץ להיעזר במוכרים.

שַׁיִשׁ

אולי יעניין אותך גם

מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »