חיפוש

מה ההבדל בין כיור מטבח לכיור אמבטיה

האמבטיה והמטבח הם שני המקומות בבית שבהם יש כיור. למרות המכנה המשותף הנרחב בין שני סוגי הכיורים, והעובדה שבסופו של דבר שניהם נועדו לאפשר לנו שימוש במים באותם מקומות, יש מספר הבדלים בין הכיור של האמבטיה לבין הכיור של המטבח. אנחנו כאן כדי לספר לכם על ההבדלים הללו, וכדי לעזור לכם לבחור את שני הכיורים הללו בצורה טובה.

 

כיור מטבח וכיור אבמטיה

כאשר אנחנו מדברים על כיורים בבית, שני הדברים שעולים לנו לראש מיד הם כיור אמבטיה וכמובן כיור מטבח. שני הכיורים הללו הכרחיים באותה מידה ולא ניתן לדמיין את המרחב שבו הם נמצאים בלעדיהם. יחד עם זאת, הבחירה שלהם עלולה להיות קשה דווקא בשל העובדה שמדובר על שני כיורים שונים, עם מספר הבדלים בולטים.

אם גם אתם ניגשים לבחירה של הכיורים הללו אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בהבדלים ביניהם, ולעזור לכם להגיע אל הכיור שהכי יתאים לכם.

 

חומר

ההבדל הראשון בין הכיורים קשור לחומר שממנו הם עשויים. בעוד שכיור מטבח יהיה עשוי בדרך כלל מקרמיקה או שיש חזקים, ובמקרים רבים גם מנירוסטה, כאשר אנחנו מדברים על כיור אמבטיה אפשרויות הבחירה מגוונות יותר, וניתן גם לראות כיורי חרס. הסיבה לעובדה הזו נעוצה בכך שהכיור במטבח צריך להיות עמיד יותר מאשר הכיור שנמצא באמבטיה.

 

עיצוב

הכיור של המטבח צריך בדרך כלל להיכנס לתוך חלל מסוים, ואין לנו יותר מידי מרחב תמרון בבחירה שלו. כמובן, הכיור הזה צריך להיות גדול מספיק על מנת שנוכל להכניס אליו כלים ובאופן כללי בגודל כזה שיאפשר לנו לעבוד בנוחות במטבח. לעומת זאת כיור אמבטיה הוא כיור שמשמש בעיקר למטרה אחת, ולכן אין שום סיבה שהוא יהיה גדול מידי.

לאור העובדה שכיור האמבטיה הוא הרבה פחות פגיע מאשר כיור המטבח אנחנו יכולים להרשות לעצמנו ללכת רחוק יותר בעיצוב שלו, ואם אתם מחפשים כיור עם עיצוב ייחודי, הכיור של האבטיה הוא המקום. בכיור המטבח כדאי להיצמד לנורמות המקובלות שיבטיחו לכם כיור שמתאים לעבודת המטבח.

 

צבע

ההבדל האחרון נוגע לצבע של הכיור. בכיורי אמבטיה אנחנו יכולים לגוון עם הצבע של הכיור ולהנות מצבעים ייחודיים. לעומת זאת, בכיור המטבח בדרך כלל הצבעים יהיו סטנדרטיים יותר, בהתאם לעיצוב הכללי של המטבח ולצבעים שבהם עשיתם שימוש לצורך עיצוב המטבח.

 

לסיכום

בבחירה של כיור, בין אם מדובר על כיור לאמבטיה ובין אם מדובר על כיור למטבח, יש כמה דברים שחשוב להקפיד עליהם. הדבר הראשון הוא לדאוג שהכיור יתאים למקום שבו הוא מוצב, ושפגיעות שונות לא ייגרמו להרס שלו. בנוסף, נסו לשלב את הכיור בעיצוב הכללי של החלל שבו הוא נמצא על מנת לייצר מראה הרמוני. קנו את הכיור מספק אמין שייתן לכם מוצר ברמה גבוהה.

כיור מטבח

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »