חיפוש

מאילו חומרים עשויות עצמות לכלבים?

כולנו יודעים שכלבים אוהבים עצמות, אך האם עצרתם אי פעם לחשוב ממה הן עשויות? ככל שהעצם שאתם קונים איכותית יותר, כך היא בריאה יותר עבור הכלב שלכם, ולכן בפעם הבאה שאתם עומדים מול הדוכן ובוחנים עצמות, קיראו את מרכיביהן. בפטבסט תוכלו למצוא מגוון של עצמות איכותיות לכלבים ועוד. 

 

פטבסט – הכי טוב עבור הכלב שלכם

פטבסט הינה חנות חיות באור יהודה הכוללת גם מספרת כלבים וחתולים איכותית. לחנות יש אתר אונליין דרכו ניתן לבצע הזמנות לכל חלקי הארץ והמשלוח בחינם. תוכלו לרכוש מזון לבעלי חיים, ציוד לטיפול וטיפוח, צעצועים ומשחקים לבעלי חיים ועוד ועוד במחירים סופר משתלמים. להתרשמות היכנסו עוד היום לחנות האונליין petbest והתחילו ליהנות ממבצעים והנחות על כל מה שבעל החיים האהוב שלכם זקוק וצריך.

עצמות כלב

עצמות לכלבים

עצמות לכלבים נחשבות למשחק האהוב על כל כלב. ניתן להטמין אותן באדמה ( בעלי גינות מאד אוהבים את זה…) ולחפור אותן החוצה מתי שרוצים, ללעוס, להשתמש בהן בתוך צעצוע וגם כמשהו נחמד לישון איתו בלילה בתוך המלונה. לכל הכלבים יש דחף קדמוני בלתי נשלט ללעוס ולנשוך משלוש סיבות עיקריות: זוהי פעולה מרגיעה ומפחיתת סטרס, מונעת שיעמום, ועוזרת בהפחתת אבן השן.

 

האם מותר לתת לכלבים עצמות אמיתיות?

ניתן להגיש לכלבים פרוסות עצם בקר, אך ורק מעצם רגל הבקר שיש בה מיח עצם ואשר בדקתם שהיא נפרסה בצורה חלקה ללא קצוות חדים. יש להרתיח למשך מספר דקות את העצם לפני הגשתה לכלב למניעת התפתחות חיידקים. לעולם אל תתנו לכלבים עצמות עוף או דגים, ואל תניחו להם לזלול את שאריות הפולקה שנותרו לכם בצלחת, העצמות השבירות של התרנגולת מסוכנות למערכת העיכול של הכלבים ועלולה לגרום לפציעות.

 

עצמות תעשייתיות -האם הן בריאות?

כמו כל מוצר, ישנם היצרנים האיכותיים אשר דואגים לחומרי גלם איכותיים ובריאים יותר, וישנם את אלו שלא. כשאתם רואים עצם בחנות, המחיר הזול ביותר בדרך כלל יצביע גם על איכות פחותה אם כי איננו מסכן בשום מקרה את הכלב שלכם. תמיד כדאי לבדוק מה קורה בתחום העצמות היקרות יותר מבחינת חומרי הגלם, כי ככל שאיכותם עולה, כך הכלב שלכם חשוף פחות לסכנת שבירה או בליעת חלקים שהתפוררו מהעצם.

עצמות כלב

ממה הן עשויות?

עצמות כלבים עשויות בין היתר מעצמות! בחנויות מובחרות ניתן להשיג עצם שלמה מתעשיית הבשר שעברה עיבוד ואיננה פולטת ריחות. בנוסף, עצמות איכותיות יכולות להיות עשויות מעור מעובד אמיתי דחוס או מג'לטין עצמות. בנוסף ישנן עצמות דנטליות אשר מכילות פלואור לבריאות הפה והשיניים.

 

לסיכום

באתר האונליין של פטבסט תוכלו למצוא מגוון של עצמות איכותיות לכלבים שיהפכו את הכלב שלכם למרוצה במיוחד, יעסיקו אותו וירחיקו אותו מלעיסת הרהיטים במחירים משתלמים.

עצמות כלב

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »