חיפוש

איך לשמור על הגריל שלכם בחורף

נקניקיות, קבבים, כנפיים, המבורגרים, סטייקים ואפילו ירקות – עם גריל ניתן לעשות על האש טעים בכל ימות השנה. בין אם מדובר על גריל גז או פחמים, גריל בבית פרטי או גריל במרפסת – השימוש במכשיר הזה להכנת בשר ומזון נוסף מעניק חוויה אותנטית וטעימה.

מה קורה כאשר השימוש בגריל מצטמצם בימי החורף? אנו נוטים להשתמש פחות בגריל בחורף, אבל זה לא אומר שצריך לזנוח אותו. ככה שומרים עליו גם בחורף.

 

בעיות שונות בחורף

מדינת ישראל היא מקום די חמים. ברוב ימי השנה אנחנו יכולים להנות ממזג אוויר קיצי ומשמש שזורחת מהבוקר ועד הערב. למרות מזג האוויר הזה, בתקופת החורף מזג האוויר קריר יותר, כאשר ישנם מספר ימי סערה בכל שנה. בתקופה הזאת, בעלי גריל נוטים להשתמש בו פחות מסיבות ברורות. הגריל ממוקם בחוץ, בחצר או במפרסת, ולא תמיד כיף להיות במקומות הללו בערבים קרים.

פרט לקור, שלא נעים לרוב האנשים כל עוד הם לא לובשים משהו חם עליהם, החורף כולל בעיות שונות בכל מה שקשור לגריל. תנאים שונים של מזג האוויר, כמו גשמים וטמפרטורות נמוכות, יכולות אפילו להזיק לגריל. זה לא אומר שבחורף אתם צריכים להיפטר מהגריל שלכם, אלא רק לנקוט בכמה צעדים פשוטים שיגנו עליו.

 

כסו את הגריל

הדבר הראשון והפשוט ביותר שאפשר לעשות הוא לכסות את הגריל שלכם במהלך החורף עם כיסויים לגריל. גשם יכול להזיק לגריל, והמטרה של הכיסויים הללו היא לאפשר לטיפות המים לזלוג אל הרצפה ולא אל תוך הגריל עצמו. במובן מסוים, הכיסויים הללו מתפקדים כמו מעיל בשביל הגריל שלכם.

אפשר לכסות את הגריל עם אמצעים אחרים שחסינים למים, אבל מכיוון שאמצעים מאולתרים אלו אינם בנויים בצורה מותאמת לגריל גז, הם יכולים ליפול או לא להסתיר את כל החלקים החשובים בגריל. כיסויי גריל מותאמים לצורה של הגריל וגם מאפשרים כיסוי שלו בימי קיץ לוהטים, במידת הצורך.

 

לא לזנוח אותו

משתמשים בגריל שלכם בעיקר באביב ובקיץ? זה לא אומר שצריך לזנוח את הגריל למשך כמה חודשים בחורף. אם פעם לא התנעתם את המכונית שלכם כמה ימים, וודאי שמתם לב שהמצבר שלכם נפגע כתוצאה מכך. גם גריל גז פועל בעיקרון דומה.

אומנם גריל גז לא עובד על מצבר של רכב, אבל אם לא משתמשים בו, חלקים שונים בתוכו עשויים להיסתם בגלל מזג האוויר החורפי, כך שיש להדליק אותו אחת לכמה ימים במהלך החורף, גם אם אתם לא מעוניינים לשים עליו בשר.

 

לנתק מהגז

אם אתם לא משתמשים בגריל שלכם יותר מדי בחורף, נתקו אותו מאספקת הגז. אפשר להשאיר את הגריל מחובר לגז באופן עקרוני, אך דווקא בימי החורף שאין בו שימוש תדיר וכתוצאה מכך גם אין עליו בקרה, מוטב לנתק את הגריל ולא לקחת סיכונים מיותרים.

כיסויים לגריל

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »