חיפוש

כל מה שתצטרכו בשביל אירוח מושלם

כולנו חולמים להיות המארחים המושלמים. אלה שביתם תמיד פתוח, המטבח תמיד מצויד ומלא באוכל טעים, הספות נוחות ומצב הרוח טוב. כשמדובר באירוח של חברים, מבוגרים כמובן, יש כמה כללי אצבע ששווה להיצמד אליהם. ניתן לכם היום שלושה טיפים חשובים, שיהפכו אתכם למארחים המושלמים, ואת האורחים שלכם לשמחים. תהיו בטוחים שהם יבואו שוב…

הכי חשוב – מה אוכלים? אין אירוח בלי אוכל טוב, וכשמדברים על אוכל, השמיים הם הגבול. חשוב להתאים את סגנון האוכל שתכינו הן לאופי האורחים, הן למספרם, וכמובן לסיבת האירוע. לא דומה אירוח של קבוצת גברים לצפייה במשחק כדורגל, לאירוח מסיבת בנות לרגל יום הולדת עגול.

נזכיר את המובן מאליו – את האוכל אפשר להכין לבד, אבל לא חייבים. אפשר להזמין את רובו או רק חלק קטן, והמשקיעים במיוחד יביאו שף פרטי שיבשלם אצלם כחלק מהאירוע. לפעמים הכנת האוכל היא תוכן האירוח עצמו, ולפעמים נרצה להפוך את האורחים לשותפים ונבקש מכל אחד ואחת להכין משהו טעים.

חשוב להכיר את טעמם של האורחים שלכם ואת הרגישויות השונות, אם זה מבחינת אלרגיות, העדפות תזונתיות כמו צמחונות וטבעונות, שמירת כשרות וכן הלאה. מה שותים? נאמר זאת כך, חברים. מיצאו לכם חנות אלכוהול טובה, ואתם מסודרים. מעבר למובן מאליו, של מים קרים, מיצים טבעיים, משקאות מוגזים והרבה קרח, תרצו כמובן גם אלכוהול. לאלכוהול יש חלק קריטי בהצלחת האירוע, או בכישלונו.

הוא יכול לסייע בהרמת מצב הרוח ולעזור לאורחים להרגיש נינוחים וזורמים. עם זאת, אלכוהול שלא מתאים לסגנון האוכל או כמות לא נכונה – תתפלאו, גם יותר מדי אלכוהול זה לא תמיד כדאי – יכולים להפיל לכם את הערב ולגרום לו להיגמר בטעם מריר. ארגז בירה למשחק כדורגל, קוקטיילים קלילים למסיבת יום הולדת, יינות משובחים לערב שף? אם תהיה לכם חנות אלכוהול מתמחה, עם אנשי מקצוע לייעוץ, ערב מוצלח נמצא ממש בהישג ידכם.

איפה יושבים? נתחיל מהמובן אליו, יושבים אצלכם בבית. ובכל זאת, נשאל – בסלון או במרפסת? אולי בכלל על האי במטבח? כדי לקבל החלטה לגבי אופי וצורת הישיבה, חשוב להכיר את הבית שלכם, את סגנון האירוח ואת גילאי האורחים. אם אתם מארחים אצלכם מסיבת יום הולדת לילדים, אין סיבות לדאגה. לעומת זאת, אם הזמנתם שף פרטי לבישול בבית, צריך לוודא שמצד אחד יהיה לו מפסיק שטח עבודה ומצד שני יתאפשר לאורחים לשבת סביבו בנוחות כדי לראות אותו בפעולה.

אם אין לכם מספיק מקומות שישיבה, אל דאגה. אפשר לבקש מחלק מהאורחים שיביאו כיסאות מתקפלים, או לפנות לחברה שמפיקה אירועים ולשכור ממנה כיסאות או פתרונות ישיבה אחרים. אם יש צורך ומצוקת מקום, גם כריות ומחצלות יכולות להוות פתרון ישיבה מעניין ולא שגרתי.

כּוֹהֶל

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »