חיפוש

כוס הקפה של הבוקר

להתעורר בבוקר ולרצות לשתות קפה זה הכי נורמאלי שיכול להיות. להתעורר בבוקר ולרצות לשתות קפה בעודכם בדרך לתאילנד זה עוד יותר לגיטימי. להתעורר בבוקר ולמצוא את עצמכם שותים קפה על אחד האיים המדהימים שיש בתאילנד, זה חלום שצריך להגשים. אז למה אתם מחכים?

כן, אנחנו מבינים, הניסיון להחליט האם הקפה שלכם יהיה טעים יותר בקוסמוי או אולי בקו טאו? רגע, מה עם קופיפי? או אולי עדיף בנגקוק? דילמה רצינית יש לנו פה. אז בואו ונראה איפה נקבל את הנוף הטוב ביותר לכוס הקפה שלנו על הבוקר.

 

 כוס קפה בבנגקוק

נניח ובחרתם לשתות את הקפה שלכם בבנגקוק. דבר ראשון, זה מעולה, כי הטיסות לתאילנד נוחתות בעיר הבירה וזה אומר שברגע שנחתם, הגעתם ליעד.

העיר היא בהחלט עיר לשתות בה קפה. אמנם אין לה את הקלאס של ערים אירופאיות כמו רומא או דבלין, אבל כן ניתן לשתות בה קפה בין ביקור בארמון המלוכה ובית המקדש הצמוד אליו, בטיולים בתעלות המים של בנגקוק או בפארק לומפיני הגדול והמבוקש, הן על ידי התיירים והן על ידי המקומיים.

בנוסף, איך אפשר לדלג על שתיית קפה (אולי בתוספת איזה ליקר) באחד מגורדי השחקים המרשימים שנבנו פה. תסמכו עלינו שאחרי שתלכו על רצפת זכוכית בגובה מטורף – אתם תצטרכו את הקפה הזה.

את הקפה בבנגקוק ניתן לשתות בכיף 3 – 4 ימים שלמים. זו כמות הזמן שתצטרכו בשביל לבקר בכל בתי המקדשים המפורסמים שלה, לבקר בשוק הצף שלה, לנסוע אל מחוץ לעיר ולבקר את השוק המפורסם שנמצא על פסי הרכבת (האחד, שכל הסחורה מקופלת בו כמה פעמים ביום, בזמן שהרכבות עוברות על המסילה.(

 

כוס קפה בקופנגן

  • אבל אתם, החלום שלכם זה לשתות קפה באחד האיים של תאילנד. בואו ונתחיל מקופנגן. קופנגן הוא כנראה האי המפורסם ביותר בתאילנד, שכן אין מישהו שבצעירותו לא ביקר בו – החופים יפים ומותאמים באופן אידיאלי לפעילויות ספורט מגוונות, דוגמת צלילה וגלשני רוח. ממש כמו אקפולקו המפורסם, רק קרוב יותר.
  • ואם אנחנו לגמרי עוזבים בצד את כל בתי המקדש (כי תאילנד ובתי מקדש אלה הן מילים נרדפות), אז נזכיר לכם שהאי מפורסם גם בתור מקום שמארח את מסיבות ה – פול מון .
  • לא יודעים מה זה מסיבות ה – פול מון? טוב, אולי בכל זאת יש לנו מה לחדש לכם בנוגע לקופנגן.
  • מסיבות ה- פול מון קורות פעם בחודש, בליל ירח מלא (כי אחרת למה שיקראו להן ככה) וברשימת המסיבות ניתן להתעדכן באינטרנט לשנה קדימה. כי אנחנו מאמינים שאתם בדיוק כמונו ומופתעים לחלוטין כל פעם שיש ירח מלא בשמיים.
  • ואת כוס הקפה שלכם, אתם ללא ספק תצטרכו פה בבוקר  שאחרי המסיבה – כי אין משהו אחר שיעזור לכם להרגיש רעננים אחרי לילה שלם של ריקודים ופאן. נשמע לנו כמו כוס קפה מדויקת ביותר.

 

 כוס קפה בקוסמוי

  • קוסמוי מפורסם לא פחות מקופנגן. מה שלא רבים יודעים שקוסמוי זה ארכיפלג שלם ולא אי אחד בודד, מה שגורם לו להיות אטרקטיבי כל כך מבחינת האטרקציות שבו.
  • רוצים את כוס הקפה שלכם על הבוקר, עם נוף למפלים מופלאים? זה כאן.
  • רוצים את כוס הקפה הקר שלכם על החופים המושקעים של האי? זה גם נמצא פה.
  • רוצים לשתות קפה ישר אחרי שיצאתם ממסיבת גוגו פרועה? אתם יודעים איפה למצוא את זה.
  • בנוסף, תוכלו לעשות פה טיול ג'יפים (כן, יודעים שיותר מתאים לזה להיות חלק מכתבה על דובאי, אבל תופתעו לגלות שיש פה דבר כזה והוא מגניב למדי).
  • יש פה גם כפר דייגים מלא חיים, שבו תוכלו להתבונן במקומיים, לאכול אוכל טוב ולשתות גם קפה מוצלח (כי אנחנו פה בשביל הקפה בכלל).
  • אבל הכי הכי אסור לפספס את הביג בודהה העשוי זהב, שלגמרי חיכה לרגע שבו תגיעו לכאן, על מנת לשבת איתכם לכוס קפה.
  • אל תאכזבו אותו.

 

 כוס קפה בקו טאו

רוצים לשתות את הקפה שלכם בחברת צבים? כי זה בדיוק מה שמחכה לכם על אי שנקרא ככה,  בשל כל הצבים שאכלסו אותו. מה דעתכם על כוס קפה ישר אחרי צלילה? להתאפס על עצמנו ולהבין כמה יופי ראינו מתחת למים. אדיר. אבל בגדול, מה שחשוב באמת זה עם מי תשתו את הקפה שלכם.

כוס קפה של בוקר

 

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »