חיפוש

חמש סיבות לבחור בשיש גרניט פורצלן

רכישת שיש למטבח הינה הוצאה משמעותית שיש לקחת בכובד ראש. שיש גרניט פורצלן הינו חומר קרמי בעל צפיפות גבוהה מאוד וספיגה נמוכה. אריחי שיש מגרניט פורצלן מגיעים בצבע  מט או מבריק. ההכנה של משטחי שיש מחומר גלם זה נעשה בעבודת ליטוש מדויקת בעזרת טכנולוגיות מתקדמות. במאמר זה נציג חמש סיבות מרכזיות למה להעדיף את הגרניט פורצלן עבור השיש במטבח הביתי.

 

זול יותר

הסיבה הראשונה לבחור בגרניט פורצלן היא המחיר. גרניט פורצלן מיוצר מתרכובת של מינרלים המחוממים לטמפרטורות גבוהות ונדחסים לכדי לוחות שיש. התהליך הינו פשוט יותר מאשר חציבה של שיש טבעי והמחיר של הלוחות לרוב יהיה זול יותר מאשר זה של גרניט טבעי.  לכן שיש גרניט פורצלן יכול לשמש כאלטרנטיבה נוחה וזולה יותר. עוד על שיש למטבח בראשון לציון כאן.

 

רמת השחיקה

הסיבה השנייה להעדיף גרניט פורצלן היא רמת השחיקה של חומר גלם זה. שיש מסוג זה הוא בעל עמידות גבוהה מפני שחיקה ומכיוון שהוספת הצבע נעשית בצורה ישירה בעת יצירת התערובת של הקרמיקה, הוא למעשה יצוק לכל עובי האריח ולכן הצבע אינו נשחק לעולם. תערובת החומר וטכניקות הייצור מבטיחים אטימה מוחלטת של הנקבוביות דבר התורם גם כן לעמידות.

 

לכל גודל נדרש

הסיבה השלישית למה כדאי לבחור דווקא בגרניט פורצלן לשיש הביתי היא היכולת להתאימו לכל גודל נדרש. אפשר ליצור לוח מגרניט פורצלן במגוון רחב של גדלים ולא רק במגוון רחב של טקסטורות וצבעים. הדבר נותן יתרון עיצובי כאשר יש צורך בכמות גדולה של שיש ורוצים לשמור על מראה של אחידות וזרימה שמאפיינים לוחות ענקיים.

 

מגוון צבעים

סיבה רביעית להעדפת חומר גלם זה בעיצוב המטבח היא המגוון העיצובי מבחינת צבע וטקסטורה שניתן לקבל באמצעות השימוש בגרניט פורצלן. כך תוכלו לבחור במדויק את הצבע האהוב עליכם ולעשות התאמה מיטבית עם שאר הצבעים הדומיננטיים בעיצוב הביתי הספציפי. למעשה אפשר כיום לייצר את לוחות מגרניט פורצלן בכל צבע בהתאם לרצון הלקוח והצרכים העיצוביים שלו.

 

חיקוי ועיצוב

הסיבה החמישית והאחרונה בה נעסוק במאמר זה למה לבחור בשיש גרניט פורצלן, היא היכולת להשתמש בה לחיקוי של חומרי גלם אחרים. הייצור המלאכותי פתח מגוון אפשרויות לייצור של החומר באופן המזכיר במראה חומרים אחרים, דבר שיכול לספק יתרון אסתטי גדול בעלות נמוכה יחסית. מכיוון שגרניט פורצלן מיוצר באופן מבוקר אפשר להתאים לו למעשה כל גוון וגימור.

 

סיכום סיבות לגרניט פורצלן

לסיכום הנושא במאמר זה התמקדנו ביתרונות של גרניט פורצלן ובסיבות להעדפה שלו על פני שיש טבעי. כפי שציינו, מחירו זול יותר, רמת השחיקה שלו מינימלית, ניתן להתאים אותו לכל גודל, הוא בעל מגוון צבעים ייחודי והוא יכול לחקות מגוון חומרי גלם אחרים מבחינת גוון, טקסטורה, דוגמה וצבע.
שיש גרניט

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »