חיפוש

הכירו את הפיצות המעולות של פיצה סטורי!

פיצה נמנית על המאכלים האהובים ביותר ברחבי העולם, ויש לה אינספור וריאציות כך שהיא יכולה להתאים לכל אחד. בין אם אתם אוהבים את הפיצות הקלאסיות או מעדיפים פיצות הרפתקניות יותר – תוכלו למצוא מגוון רחב בסניפים של פיצה סטורי. בואו לשמוע על הפיצות האהובות שלנו ולבחור לכם את התוספות המושלמות.

 

פיצה מוצרלה

לפעמים הדברים הפשוטים ביותר הם הטובים ביותר- וזה בהחלט נכון לגבי פיצה מוצרלה. עם קראסט פריך, רוטב עגבניות משובח וכמויות נדיבות של גבינת מוצרלה מותכת- הפיצה הקלאסית הזו היא חביבת הקהל בקרב כל הגילאים.

היופי בפיצה מוצרלה הוא שהיא ניתנת להתאמה אישית וניתן להוסיף אליה כל תוספת שתרצו- פטריות, זיתים, בצל ועוד. עם הטעמים המנחמים והמוכרים שלה, פיצה מוצרלה היא בחירה מצוינת לכל מאורע, מערב סרט עם חברים לאירוע של המשפחה. אז למה שלא תתפנקו עם פרוסת פיצה מוצרלה פשוטה וטעימה של פיצה סטורי? לא תתחרטו על זה!

פיצה סטורי

פיצה יוונית

מחפשים טוויסט טעים וייחודי לפיצה המסורתית? פיצה יוונית היא בדיוק בשבילכם. שילוב מעורר תיאבון זה של טעמים ים תיכוניים ואיטלקיים, עם רוטב עגבניות, גבינה בולגרית וזיתים מייצרים חווית טעם בלתי נשכחת. זוהי דרך לשדרג את הפיצה הקלאסית עם טעמים שיגרמו לכם להרגיש שאתם על חוף הים באתונה.

 

פיצה חריפה

חובבי טעמים חריפים ומתובלים ולא רוצים לוותר על פיצה? אם כן, אתם חייבים לנסות פיצה חריפה. תוספות הפלפל החריף על הפיצה הזו הופכים אותה לחגיגת טעמים בתוך הפה שלכם. החריפות מצליחה להדגיש את הטעם הייחודי של התוספות האחרות ולהפוך את הפיצה לטעימה במיוחד.

והחלק הכי טוב? החריפות של הפיצה משתלבת באופן מושלם עם משקאות קרים. דבר זה הופך אותה לארוחה המושלמת לכל אירוע, החל מדייט בערב ועד למאנץ' של שעות הלילה המאוחרות. אז למה שלא תוסיפו קצת תבלין לחיים שלכם ותנסו פיצה חריפה עוד היום?

פיצה סטורי

פיצה ישראלית

אין מי שטעם של פיצה ישראלית לא מעורר בו תחושת נוסטלגיה. בין אם אתם עדיין גרים בבית ילדותכם או שהתרחקתם ממנו כבר מזמן- פיצה ישראלית תמיד תזכיר לכם טעם של בית ואת הילדות שלכם. השילוב של גבינה צהובה, תירס, זיתים ופטריות הופך את הפיצה לחלום מתוק מפעם שמתגשם שוב בתוך הפה. אם אתם רוצים להתרגש מפיצה באמת- זה הסוג המומלץ עבורכם.

 

פיצה ללא גלוטן

האם אתם אוהבים פיצה אבל אתם גם רגישים לגלוטן? לא צריך להתפשר- במיוחד בשבילכם נועדו פיצות ללא גלוטן. הבצק, למרות שהוא אינו עשוי מחיטה, יזכיר לכם את הדבר האמיתי, ושלל התוספות שיתווספו אליו יהפכו את הפיצה לטעימה ביותר. פיצה ללא גלוטן היא אלטרנטיבה מושלמת לכל מי שנאלץ לשמור על הגבלות תזונתיות. שיהיה בתאבון!

פיצה סטורי

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »