חיפוש

הופ גדלתי, יום הולדת! 3 שדרוגים למסיבת יום ההולדת

נדמה שעריכת יום הולדת בשנים האחרונות הפכה להיות מסיבה רצינית שמצריכה תוספות ושדרוגים רבים. בעבר הגענו אל יום הולדת וציפינו לקבל שולחן חטיפים קטן ולצדו עוגת שוקולד עם סוכריות, אבל היום המצב שונה לחלוטין. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק מהם השדרוגים הטובים ביותר שאפשר ליישם בימי הולדת. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות מקרוב מהם ה – 3 שנבחרו.

 

תכירו קודם כל את המומחים שסייעו לנו לבחור את השדרוגים לימי ההולדת

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים החשובים על 3 השדרוגים הנבחרים למסיבת יום ההולדת שלכם, אתם צריכים לדעת כי לא כתבנו את המדריך הנוכחי באופן עצמאי. שכן, הפעם בחרנו לפנות אל גורמים מקצועיים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר באנשים שחגגו לא מזמן יום הולדת משגע שגרם לכל האורחים במקום לצאת מהכלים.

ביקשנו מהם לשתף אותנו איך הם עשו זאת וגילינו כדרך אגב את הדרך שלהם לשדרוג המסיבה. זו ההזדמנות להודות להם על השיתוף. שכן, בזכותם – הגענו למסקנה חשובה שגם אתם צריכים להכיר מקרוב.

 

השדרוג ה – 1 למסיבת יום הולדת שאתם צריכים להכיר מקרוב: שולחן שוק

מעל ל – 11 אנשים שסייעו לנו בכתיבת המדריך ציינו כי הם שדרגו את יום ההולדת שלהם עם שולחן שוק עתיר במטעמים. ראוי לציין כי גילינו שיש כמה סגנונות של שולחנות שוק. כך שכל אחד יכול לבחור את המתאים לו ביותר. הנה כמה שולחנות שוק שהוצגו בפנינו:

  • שולחן שוק חלבי
  • שולחן שוק בשרי
  • שולחן שוק קינוחים

 

השדרוג ה – 2 למסיבת יום הולדת שאתם צריכים להכיר מקרוב: שולחן ביליארד

אנחנו מוכרחים להודות שאם היינו מוזמנים לימי ההולדת של אותם אנשים שהזמינו שולחן ביליארד – אנחנו לא היינו מצליחים לעזוב את המקום (פשוט כי אנחנו מכורים למשחק). אם אתם רוצים לשדרג את היום הולדת שלכם ולאפשר לכל הנוכחים ליהנות מאטרקציה ייחודית – אתם צריכים לדאוג לשולחן ביליארד שירים את האווירה.

 

השדרוג ה – 3 למסיבת יום הולדת שאתם צריכים להכיר מקרוב: בינגו

אתם עלולים לחשוב שמדובר כאן בבדיחה אבל אין זה נכון. אנו מציעים לכם לשדרג את יום ההולדת שלכם עם משחק בינגו ייחודי. גילינו שהרבה אנשים הכינו משחק שאפשר לאורחים להכיר אותם מקרוב. כך שכולם נהנו ממשחק מגבש וגם הכירו את חתן או כלת יום ההולדת בדרך משעשעת. אתם יכולים לכתוב בתוך לוח הבינגו מידע אישי אודותיכם, כמו למשל:

  • המאכל הכי אהוב עליכם
  • שם החיבה שלכם
  • הגיל שלכם

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך תוכלו לשדרג את מסיבת יום ההולדת שלכם בקלות. כעת, כשיש בידיכם מגוון רחב של רעיונות, אתם רק צריכים לבחור. שיהיה בהצלחה! ומזל טוב!

מסיבת יום הולדת

אולי יעניין אותך גם

מצלמת פולארויד
כללי
כך תשדרגו כל חגיגה עם חברים

סיבות למסיבות תודה לאל לא חסר, אבל מסיבות שמרימות את האווירה לשמיים ונשארות נעוצות חזק לכולם בזיכרון, זה קצת יותר נדיר. כולם יודעים לארגן אירוע,

קרא עוד »
מדליות בהתאמה
כללי
מדליות בהתאמה – למי זה מתאים?

מכבדת את ההישגים המדהימים ומסירותם של אנשים בתחומים שונים, מדליית השירות הנכבד עומדת כמגדלור של מצוינות. עם היסטוריה עשירה מאז הקמתו בשנת 1918, פרס יוקרתי

קרא עוד »
תיקון דלת זכוכית
כללי
תקלות נפוצות בדלתות זכוכית

דלתות שעשויות מזכוכית מוסיפות לבית או לבית העסק מראה יוקרתי ואסתטי. כמו כן, במקרה של דלתות זכוכית שעשויות מזכוכית שקופה, הן מאפשרות לראות דרכן ולגרום

קרא עוד »