חיפוש

שלושה מוצרים שאתם חייבים כדי להכין בשר במטבח

הכנת בשר במטבח

הבשר הוא חלק משמעותי אצל משפחות רבות בארוחות הצהריים והערב. ישנם בתים אשר הכנת בשר היא אירוע מיוחד עבור חגיגות מסוימות, וכאלו שהיא דרך חיים ומאמינים בחשיבות הרבה של שילוב מאכלים הכוללים בשר כחלק מהשגרה היומיומית. מי שעבד עם חומר הגלם בשר, בצורתו הטריה, יודע כי הוא אינו קל בפעמים הראשונות להכנה.

הבשר דורש ידע מעמיק לגבי הבישול שלו, וכך גם לגבי הכנתו במטבח. כיוון שהוא חומר גלם ייחודי, יקר ובעל ערכים תזונתיים חשובים מאוד – יש להצטייד עבורו בשלושה מוצרים הכרחיים למשפחות ובתים אשר מבשלות איתו. הכנסת ציוד המיועד להכנת בשר במטבח הביתי עשוי לשדרג את דרך העבודה והגישה לגבי הכנת מנות הכוללות בשר. את שלושת המוצרים ההכרחיים ניתן למצוא באתר שיפה ועצה במחירים אטרקטיביים ונוחים.

 

סכין טובה

כיוון שהבשר הוא חומר גלם רך אך לא מתפרק, יש להשתמש בו על ידי סכין יציבה וטובה אשר מיועדת לחתיכת בשר. גם תחת קטגורית הסכינים ניתן למצוא כמה סוגים שונים של סכינים אשר כל אחד מיועד למען מטרה אחרת בבשר. רוב סכיני הבשר הטובים יהיו תחת קטגורית של סכיני שף המתאימים לשימושים רבים, ובמיוחד להכנת בשר.

ישנה סכין שצורתה קטנה יותר לעומת סכין רגילה ומטרתה היא לפרק את הבשר, ישנה סכין קצבים המיועדת לחתיכה עצמה של גוש הבשר וגם לה יש גדלים שונים רחבה יותר או פחות. למבשלים בבשר בשגרה השוטפת סכין קצבים אחת לפחות היא חובה בכדי להכין בשר במטבח. מטרתה העיקרית היא לחתוך את הבשר ואיתה הכי נוח ונכון לבצע פעולה זו, וניתן גם לקנות בכמה גדלים המתאימים לגדלים שונים של גושי הבשר וחלקיו.

 

קרש חיתוך

קרש החיתוך אשר עליו מתבצע חתיכת הבשר, פירוקו, שבירת העצמות ופעולות נוספות, נדרש להיות יציב וחזק. כיוון שהכנת הבשר אינה פעולה עדינה במיוחד, ויש להפעיל בה כוח בכדי להגיע לתוצאות המיועדות, הקרש עליו מתבצעות פעולות אלו נדרש להיות חזק ויציב בכדי לעמוד בכמות מסה זו. בכדי למצוא חוזק המתאים להכנת הבשר, לרוב קרשי החיתוך המיועדים לכך יהיו עשויים מעץ מלא.

 

בוצ'ר

פירוש המילה בוצ'ר הוא קצב, ומכאן ניתן להניח כי על ידי הבוצ'ר מטפלים בבשר ומכינים אוכל שבסיס ליבו הוא בשר. היום בוצ'ר הוא כמו קרש חיתוך העשוי עץ מלא ואיכותי שעליו עובדים רק עבור חתיכת בשר. בגלל שהוא מסיבי, חזק וכבד לרוב לא מתבצעים בו שימושים אחרים.

ניתן למצוא בחנויות השונות בוצ'רים אשר מגיעים עם שני חורים בהם למען רטבים תוך כדי אכילת הבשר, ומכאן ניתן גם להסיק שאת הבשר החתוך לרוב מגישים על הבוצ'ר העשוי עץ מלא אשר משתלב נהדר עם ניחוחות הבשר ונראותו.

 

נתח שלם

אולי יעניין אותך גם

אוכל מוכן
אוכל
איזה אוכל מוכן אפשר לקנות לשבת?

עומדים בפני שבת גדושה באורחים ולא רוצים לעבוד שבוע לפני במטבח? רוצים ליהנות ממאכלים ישראלים ברמה הגבוה ביותר, מחומרי הגלם המובחרים ביותר בשוק שנבחרו בקפידה

קרא עוד »
מטבח מעוצב
אוכל
הכירו את מטבחי פנל

החלפה של מטבח קיים או עיצוב של מטבח חדש מאפס מצריכה היכרות עם חברות המטבחים הטובות ביותר שקיימות בארץ. עובדה זו התגלתה לנו לאחר שקיבלנו

קרא עוד »
ירקות
אוכל
3 טיפים לתזונה נכונה

בתקופה האחרונה אנו מוצאים את עצמנו משנים את הרגלי התזונה שלנו לאחר שהבנו שהגיע הזמן להזיז הצידה את המתוקים והפחמימות ולדגול סוף סוף באורח חיים

קרא עוד »